Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Scholengroep Brussel
Postadres : Oud-Strijderslaan 200, BE- 1140 Evere
Contactpersoon: Mevrouw Carmen Van den Broeck
Tel: +32 27270677
Fax: +32 27053077
E-mail: virginie.vandevelde@sgbrussel.be
Internetadres(sen): www.scholengroepbrussel.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
RAAMOVEREENKOMST VOOR HET LEVEREN VAN Producten voor het onderhoud van interieur, vloer, sanitair, textiel en voor desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening, Schoonmaakgereedschap, werkwagens voor schoonmaak, Producten voor hygiënisch gebruik en dispensers, Producten voor keukenhygiëne en desinfectie inclusief ondersteunende dienstverlening, Schoonmaakmachines Referentienummer: SGR8/budgetsgr/div/poets
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39800000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Naam: Facilitair Beheer Scholengroep Brussel
Adres: Oud-Strijderslaan 200 te 1140 Evere
Contactpersoon: Mevrouw Carmen Van den Broeck
Telefoon: 02/727 06 78
E-mail: Carmen.Van.den.Broeck@sgrbrussel.be
Scholengroep 8 Brussel, Vlaamse Openbare Instelling ingevolge het bijzonder decreet van 14 juli 1998 betreffende het gemeenschapsonderwijs, met maatschappelijke zetel te 1140 Brussel, Oud-strijderslaan, gekend onder ondernemingsnummer 0267.377.629 en rechtsgeldig vertegenwoordigd door de heer Jurgen Wayenberg, algemeen directeur. De leidende ambtenaar voor dit dossier is Mevrouw Carmen Van den Broeck van de afdeling Facilitair Beheer.
Voorwerp en classificatie opdracht
Deze opdracht heeft als voorwerp de levering van schoonmaakproducten, -materialen, -gereedschap, en producten voor hygiënisch gebruik.
Er zal een overeenkomst worden afgesloten voor het volledige assortiment van schoonmaakproducten, -material.(zie opdrachtdocumenten)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-23
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-11
Plaatselijke tijd: 13:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-25
Plaatselijke tijd: 13:30
Afdelingsnummer: IV.2.7
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-11
Plaatselijke tijd: 13:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-01-25
Plaatselijke tijd: 13:30