Gial / I-city

Aankoop van RFID-materiaal, traceerbaarheidsoplossingen, randapparatuur en verbruiksgoederen voor de bibliotheken van Brussel-Hoofdstad



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  i-CITY
Postadres :  Jacqmainlaan 95, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Jean-Philippe Hologne
Tel:   +32 24367777
E-mail:   jean-philippe.hologne@i-city.brucity.be
Internetadres(sen):   https://i-city.brucity.be/fr/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=432468


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop van RFID-materiaal, traceerbaarheidsoplossingen, randapparatuur en verbruiksgoederen voor de bibliotheken van Brussel-Hoofdstad  
Referentienummer:   GIAL-21 0027-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  32000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van deze opdracht betreft de aankoop van RFID-materiaal, met bijbehorende hardware & software, de aankoop van traceerbaarheidsoplossingen en bijbehorend klein materiaal, voornamelijk voor de bibliotheken van Brussel-Hoofdstad tot doel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
RFID-materiaal, software & bijbehorend onderhoud voor de Franstalige bibliotheken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
RFID-materiaal, software & bijbehorend onderhoud voor de Franstalige bibliotheken  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
RFID-materiaal, software & bijbehorend onderhoud voor de Nederlandstalige bibliotheken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
RFID-materiaal, software & bijbehorend onderhoud voor de Nederlandstalige bibliotheken  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
Levering en druk van barcodelabels voor boeken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering en druk van barcodelabels voor boeken  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   4

II.2.1. Benaming
Levering van kaartprinters en bijbehorende verbruiksgoederen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering van kaartprinters en bijbehorende verbruiksgoederen  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   5

II.2.1. Benaming
Levering en druk van pvc kaarten voor publieke lezing (Bibliopass)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering en druk van pvc kaarten voor publieke lezing (Bibliopass)  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   6

II.2.1. Benaming
Levering van ticketprinters en bijbehorend thermisch papier  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering van ticketprinters en bijbehorend thermisch papier  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   7

II.2.1. Benaming
Levering van 1D/2D-barcodelezers  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering van 1D/2D-barcodelezers  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   8

II.2.1. Benaming
Onderhoud van het bestaande RFIF-materiaal in de bibliotheken van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud van het bestaande RFIF-materiaal in de bibliotheken van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-02-10  12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-02-10
Plaatselijke tijd:   12:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van 1ste aanleg Brussel
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 bedraagtde termijn voor het instellen van een verhaal tot schorsing vijftien dagen en zestig dagen voor het instellen van een verhaal totvernietiging.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-21

Vergelijkbare advertenties van BDA