Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : UZ Leuven
Postadres : Herestraat 49, 3000 Leuven, BE- 3000 Leuven
Contactpersoon: Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=431875
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bouwdeel 16/17 - onderstation en warmtepomp Referentienummer: UZ Leuven-P7167-TE011848.P31-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45215140
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De HVAC- en sanitaire installaties voor het onderstation van BD16/17 niv 91 en het bijplaatsen van een warmtepomp en bijhorende installatie in BD69 niv 92
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-20
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: I.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Aanbestedingsstukken
In plaats van:
https://liquidfiles.uzleuven.be/message/FM0MOkFANIF4h9xbiPU5VS
Te lezen:
https://liquidfiles.uzleuven.be/message/F1NLHQKIAc16v7sufrzcN7
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:. - Klik op de link in deze publicatie binnen afdeling (I.3 . OF. - Stuur een mail naar: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Te lezen:
De link in afdeling (I.3 is aangepast. Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:. - Klik op de link in deze publicatie binnen afdeling (I.3 . OF. - Stuur een mail naar: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De link in de oorspronkelijke publicatie voor het downloaden van de opdrachtdocumenten is aangepast.