Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : stad Vilvoorde
Postadres : stadhuis - Grote Markt, BE- 1800 Vilvoorde
Contactpersoon: De heer Fabrice Van Droogenbroeck
Tel: +32 22554626
Fax: +32 22554786
E-mail: fabrice.van.droogenbroeck@vilvoorde.be
Internetadres(sen): www.vilvoorde.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van de vloer en de tribunes in de stedelijke sporthal Referentienummer: GEB/beh 2021-11
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45432113
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Slachthuisstraat, 1800 Vilvoorde
II.2.4. Beschrijving
Leveren en plaatsen van de vloer en de tribunes in de stedelijke sporthal
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-06-13
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-08-26
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van deze opdracht is over ten hoogste de laatste 3 beschikbare boekjaren bij zijn inschrijving te voegen. 2. Een bankverklaring overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van deze opdracht is over ten hoogste de laatste 2 beschikbare boekjaren.
2. Een bankverklaring overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst met de gelijkaardige werken die gedurende een periode van 5 jaar werden verricht met bijhorende certificaten en getuigschriften van de goede uitvoering2. Een geldig FSC of PeFC attest voor alle materialen vervaardigd uit hout.
Eventuele minimumeisen:
1. 1. Minstens 3 referenties die betrekking hebben op de hele opdracht, of 3 referenties voor het plaatsen van parketsportvloeren en 3 referenties voor het plaatsen van tribunes waarvan het bedrag van de werken minstens gelijk of hoger is dan het bedrag van de hele offerte of de betreffende posten.
2. Een geldig FSC of PeFC attest voor alle materialen vervaardigd uit hout of een verklaring over gebruik van materialen met FSC of PeFC label.
Vereiste erkenning: D15 (Parketwerk), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-07 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-06-07
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-02-07
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: uitvoeringsdiensten Asiat, Buyssestraat (Cyriel) 25 te 1800 Vilvoorde
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel (Etterbeek)
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
U kan binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de kennisgeving een vordering tot schorsing indienen bij de Raad van State.U kan een beroep tot nietigverklaring instellen binnen een termijn van zestig dagen na kennisgeving van de beslissing. Het verzoekschrift moet ofwel per post aangetekend verzonden worden naar de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 te 1040 Brussel, ofwel volgens de elektronische procedure ingediend worden op de website http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-17