Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Onderhoud
Postadres : Sint-Lazarusplein 2, BE- 1035 Brussel
Contactpersoon: Directie Onderhoud
E-mail: pboogaerts@gob.brussels
Internetadres(sen): https://mobilite-mobiliteit.brussels
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=431861
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst met één enkele ondernemer met betrekking tot het teletransmissiekabelnet, het leggen van kabels, aanpassingswerken, uitbreidingswerken, onderhouds- en herstellingswerken. Referentienummer: DAA-BMB/DE-DO/E21.106-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45314000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhavige raamovereenkomst heeft als voorwerp de leveringen en prestaties die nodig zijn om werken voor aanpassing, uitbreiding, onderhoud en herstelling uit te voeren aan het teletransmissiekabelnet onder het beheer van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, evenals het aanbrengen op plan van iedere wijziging van dit net. De betrokken prestaties zullen het voorwerp uitmaken van een bestellingsopdracht, waarbij de aanbestedende overheid vrij dienstbevelen kan uitvaardigen om te voldoen aan haar behoeften
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Onderhavige raamovereenkomst heeft als voorwerp de leveringen en prestaties die nodig zijn om werken voor aanpassing, uitbreiding, onderhoud en herstelling uit te voeren aan het teletransmissiekabelnet onder het beheer van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, evenals het aanbrengen op plan van iedere wijziging van dit net. De betrokken prestaties zullen het voorwerp uitmaken van een bestellingsopdracht, waarbij de aanbestedende overheid vrij dienstbevelen kan uitvaardigen om te voldoen aan haar behoeften
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-17 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-02-17
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: e-tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een plaatsbezoek wordt georganiseerd.Het plaatsbezoek moet plaatshebben uiterlijk 7 dagen vóór de uiterste datum van de indiening van de offertes.Aan de geïnteresseerde ondernemers wordt gevraagd in te schrijven met een e-mail naar het adres pboogaerts@sprb.brussels en de naam en functie mee te delen van de perso(o)n(en) die zal (zullen) worden afgevaardigd naar het plaatsbezoek.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State + Burgerlijke Rechtbanken
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-16