Bpost

BEHEER VAN DE LEVERING VAN RESERVEONDERDELEN VOOR DE GEAUTOMATISEERDE EN SEMI-GEAUTOMATISEERDE SORTEERINSTALLATIES



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: bpost
Postadres: Muntcenter,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Laurent Van den Eynde
Tel: +32 22762786
E-mail: laurent.vandeneynde@bpost.be
Internetadres(sen): http://bpost.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=430716


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BEHEER VAN DE LEVERING VAN RESERVEONDERDELEN VOOR DE GEAUTOMATISEERDE EN SEMI-GEAUTOMATISEERDE SORTEERINSTALLATIES 
Referentienummer: bpost-2021-1-016-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het beheer van de levering van reserveonderdelen voor de
geautomatiseerde en semi-geautomatiseerde sorteerinstallaties in de sorteercentra van bpost
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
De Opdracht betreft het beheer van de levering van reserveonderdelen en reparatiebeheer van herstelbare onderdelen voor de geautomatiseerde en semi-geautomatiseerde sorteerinstallaties op 6 verschillende locaties in België, met name het sorteercentrum Antwerpen X, het sorteercentrum Gent X, het sorteercentrum Brussel X, het sorteercentrum Luik X, het sorteercentrum Charleroi X, het sorteercentrum VAS Factory (hierna “de Opdracht”). Hieronder wordt het volgende begrepen: • Beheer van de levering van reserveonderdelen die nodig zijn voor het onderhoud van apparatuur en installaties voor geautomatiseerde en semi-geautomatiseerde sorteermachines en -installaties • Terbeschikkingstelling van reserveonderdelen ter plaatse volgens de behoeften van bpost en zijn aannemers voor het onderhoud van uitrusting en installaties  • Beheer van retourmateriaalautorisaties ("RMA") voor reserveonderdelen onder garantie en/of voor reserveonderdelen waarvan is vastgesteld dat zij kunnen worden gerepareerd.  • Beheer van reparaties van herstelbare onderdelen • Bijhouden van reserveonderdelenverbruik en inventaris  • Voorraadbeheer  • Voorstel voor kostenoptimalisering (OEM-onderdelen versus OEE-onderdelen; voorstel voor proactieve vervanging of ander initiatief met een impact op de totale kosten)  
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Initiële periode van 4 jaar, met de mogelijkheid voor bpost om deze Overeenkomst 1 keer voor twee (2) jaar te verlengen en 2 keer voor telkens één (1) jaar. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie selectieleidraad

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad
Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad

Eventuele minimumeisen:
Zie selectieleidraad

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zullen in het lastenboek beschreven worden



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-01-20 12:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2022-03-14
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  EN, FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Tweefasige procedure- Na de uiterste datum van indiening van de Aanvragen tot deelneming zal bpost evalueren wie kan worden geselecteerd- De geselecteerde Kandidaten zullen het Bestek ontvangen en zullen de mogelijkheid hebben om een Offerte in te dienenVerplicht gebruik selectieleidraadU dient verplicht de instructies te volgen vermeld in de selectieleidraad. Gelieve deze aandachtig door te nemen.Overige vragen? Aarzel niet de contactpersoon die op I.1 vermeld is te contacteren als u een probleem ervaart bij het openen van de bijlagen van deze aankondiging of bij vragen i.v.m. de inhoud van de documenten (met inbegrip van de selectieleidraad). Gelieve de procedure voor vraagstelling beschreven in hoofdstuk 4.4 van de Selectieleidraad in acht te nemen.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staat
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig artikel 23, §1 – 3, van de rechtsbeschermingswet van 17/06/2013, dient een verhaalprocedure bij de Raad van State, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld te worden binnen de in deze wet bepaalde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling (al naargelang):- vordering tot schorsing: 15 dagen; - vordering tot vernietiging: 60 dagen.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-03

Vergelijkbare advertenties van BDA