Uz Leuven

Levering, plaatsing, indienststelling, configuratie, opstart en onderhoud/upgrade van een totaal orderpickingsysteem en WMS softwarepakket



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Lien Coopmans
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=430826


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering, plaatsing, indienststelling, configuratie, opstart en onderhoud/upgrade van een totaal orderpickingsysteem en WMS softwarepakket 
Referentienummer: UZ Leuven-P7150-TE011850-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42900000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor voor levering, plaatsing, indienststelling, configuratie, opstart en onderhoud/upgrades van een totaal medicatiedistributiesysteem voor dienstvoorraden en voor de compoundingafdeling en afdeling klinische studies, bestaande uit geautomatiseerde orderpickingsystemen die in het nieuwbouw magazijn van de ziekenhuisapotheek worden geïnstalleerd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor voor levering, plaatsing, indienststelling, configuratie, opstart en onderhoud/upgrades van een totaal medicatiedistributiesysteem voor dienstvoorraden en voor de compoundingafdeling en afdeling klinische studies, bestaande uit geautomatiseerde orderpickingsystemen die in het nieuwbouw magazijn van de ziekenhuisapotheek worden geïnstalleerd.  
II.2.7. Looptijd
210 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten:- Klik op de link binnen afdeling (I.3 van deze publicatieOF- stuur een mail naar paf.materiaalbeheer@uzleuven.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-02

Vergelijkbare advertenties van BDA