Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: MIVB - Speciale Studie Dienst
Postadres: Koningstraat, 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: M. DESCAMPS Eric
Tel: +32 476266676
E-mail: eric.descamps@stib.brussels
Internetadres(sen): http://stib-mivb.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=425413
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de vernieuwing van de elektrische installaties, verlichting, ventilatie, branddetectie, en signalisatie in het station CENTRAAL STATION van het Brussels metronet Referentienummer: SSE-SSD CSC-BB S10.048-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Zien punt II.2.4)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
De GC Centraal Station werf beoogt de uitvoering van vergrotings-, herinrichtings- en renovatiewerken in het metrostation Centraal Station van het Brusselse ondergrondse openbaarvervoernet. De GC-werken omvatten onder andere: • het uitbreken en verwijderen van het bestaande wegdek; • het uitbreken en verwijderen van de bestaande afwerkingen in het station; • de boringen en het uitbreken van het beton en het metselwerk; • de bouw van nieuwe ommuringen; • de aftakking van een nieuwe rioolhoofdleiding; • de betonnering van de tegels, balken, wanden en funderingsplaten; • de voltooiings- en afwerkingswerken; • de bouw van een kiosk op de openbare weg (draagstructuur en bekleding); • de herstelling van het wegdek; • de totstandbrenging van de coördinatie met de MIVB en de organisatie van de werken in fasen, volgens een planning die de exploitatie van de metro niet verstoort, met indien nodig fasen waarin 's nachts werken worden uitgevoerd; • de uitvoering van wegwerkzaamheden boven de stations om de installaties van de nutsbedrijven te verplaatsen, met inbegrip van de coördinatie en de opstelling van plannen. De werken vinden plaats over een lange periode, in principe van 2021 tot 2026. Dit is een lange periode waarin de geselecteerde inschrijver moet zorgen voor een aanwezigheid ter plaatse en op de verschillende coördinatievergaderingen.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, hetzij indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst, hetzij indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van de lopende raamovereenkomst. De aanbesteder behoudt zich het recht voor om de raamovereenkomst op te zeggen wanneer het minimumbedrag waarvan sprake is in punt c) hierboven is bereikt. De partijen behouden zich de mogelijkheid voor tot jaarlijkse opzegging op de contractdatum is, mits een opzegtermijn van 6 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien documenten van het opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-02-04 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-07-05
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-02-04
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: e-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-12-02