Directie Facilities

Opdracht voor leveringen met het oog op het leveren en plaatsen van rolgordijnen (stores) voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest in het gebouw genaamd "IRIS TOWER", gebruikt door de personeelsleden van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en gesitueerd op het volgende adres: Sint-Lazarusplein 2-4 - 1210 Sint-Joost-ten-Node



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Directie Facilities
Postadres: Sint-Lazarusplein, 2,BE-1035 Brussel
Tel: +32 22042092
Fax: +32 22041500
E-mail: slaporte@sprb.brussels
Internetadres(sen): https://be.brussels/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=426689


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opdracht voor leveringen met het oog op het leveren en plaatsen van rolgordijnen (stores) voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest in het gebouw genaamd "IRIS TOWER", gebruikt door de personeelsleden van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en gesitueerd op het volgende adres: Sint-Lazarusplein 2-4 - 1210 Sint-Joost-ten-Node 
Referentienummer: ECN-DIRFAC-382-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39515400
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Opdracht voor leveringen met het oog op het leveren en plaatsen van rolgordijnen (stores) voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest in het gebouw genaamd "IRIS TOWER", gebruikt door de personeelsleden van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest en gesitueerd op het volgende adres: Sint-Lazarusplein 2-4 - 1210 Sint-Joost-ten-Node
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-24


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-25
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-12-03
Plaatselijke tijd: 11:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-25
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-12-03
Plaatselijke tijd: 11:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Door een tijdelijke storing bij de e-ID-ondertekeningsdienst van e-Procurement stellen we de uiterste indieningsdatum voor de offertes uit naar 03.12.2021 om 11.00 uur, om de inschrijvers in staat te stellen een regelmatig ondertekende offerte in te dienen

Vergelijkbare advertenties van BDA