Visit.brussels

BESTEK MET BETREKKING TOT HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE LEVERING VAN ELEKTRONISCHE MAALTIJDCHEQUES, CADEAUCHEQUES EN ECOCHEQUES AAN HET PERSONEEL VAN VISIT.BRUSSELS



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: visit.brussels
Postadres: 2-4 Koningsstraat,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Aurélie Josis
Tel: +32 5480463
E-mail: a.josis@visit.brussels
Internetadres(sen): https://visit.brussels/en https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=429493


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BESTEK MET BETREKKING TOT HET SLUITEN VAN EEN RAAMOVEREENKOMST VOOR DE LEVERING VAN ELEKTRONISCHE MAALTIJDCHEQUES, CADEAUCHEQUES EN ECOCHEQUES AAN HET PERSONEEL VAN VISIT.BRUSSELS 
Referentienummer: visit.brussels-2021-VB-AC-HOR-TITRECHEQUESECO-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 22440000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de eruit voortvloeiende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die de levering van elektronische maaltijdcheques, cadeaucheques en ecocheques aan het personeel van visit.brussels tot voorwerp hebben.
Het betreft dus een opdracht voor aanneming van leveringen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Deze raamovereenkomst heeft tot doel de wettelijke, financiële, technische en administratieve context vast te leggen van de eruit voortvloeiende bestellingen die visit.brussels tijdens de geldigheidsduur ervan zal plaatsen en die de levering van elektronische maaltijdcheques, cadeaucheques en ecocheques aan het personeel van visit.brussels tot voorwerp hebben. Het betreft dus een opdracht voor aanneming van leveringen. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Overeenkomstig artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten behoudt de aanbesteder zich het recht voor om deze raamovereenkomst één of meerdere keren met één jaar te verlengen voor zover de totale duur, verlengingen inbegrepen, niet langer is dan vier jaar, te rekenen vanaf de dag waarop de raamovereenkomst werd gesloten. Verlenging gebeurt stilzwijgend en wordt door de aanbestedende overheid per aangetekende brief aan de opdrachtnemer gevalideerd binnen 30 kalenderdagen na de verjaardatum van de gunning van de raamovereenkomst. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-20 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-12-20
Plaatselijke tijd: 12:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel
Vierarmenstraat 13, BE-1000 Brussel
Tel: +32 25086111
Fax: +32 25086277
Internetadres(sen): http://www.cass.be/premiere-instance/bruxelles

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-19

Vergelijkbare advertenties van BDA