Vzw Scholengroep Sint-michiel

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Wegwerp-hygiëne-artikelen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: vzw Scholengroep Sint-Michiel
Postadres: Kattenstraat 33,BE-8800 Roeselare
Contactpersoon: De heer Algemene diensten
Tel: +32 51621200
E-mail: overheidsopdrachten@sint-michiel.be
Internetadres(sen): www.sint-michiel.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Wegwerp-hygiëne-artikelen  
Referentienummer: SMI-2021-017
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 33770000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Wegwerp-hygiëne-artikelen  
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Kan 1x verlengd worden met 1 jaar. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver vermeldt in zijn offerte een omzetcijfer voor gelijkaardige dienstverlening verwezenlijkt tijdens de laatste 3 boekjaren.
Eventuele minimumeisen:
1. De gemiddelde jaarlijkse omzet voor gelijkaardige leveringen over de 3 laatste boekjaren moet minstens 200.000 EUR bedragen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een referentielijst van soortgelijke leveringen uitgevoerd tijdens de voorbije 3 jaar, met vermelding van de opdrachtgever, datum, aard en omvang van de opdracht, telefoon of e-mail van de contactpersoon en het bedrag.2. De inschrijver doet een voorstel om binnen de scholengroep te komen tot een uniform, ecologisch en duurzaam systeem wat het gebruik van dispensers en bijhorende verbruiksartikelen betreft.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 3 referenties, bij voorkeur van scholen.
2. Hierbij houdt de inschrijver rekening met de technische specificaties beschreven in het document “Bijkomende informatie selectieprocedure” horende bij deze selectieleidraad.
De inschrijver doet een voorstel voor:
- het gebruik van toiletpapier met bijhorende dispenser(s);
- het gebruik van handdoekpapier met bijhorende dispenser(s);
- het gebruik van handzeep met bijhorende dispenser;
- het gebruik van handontsmetting met bijhorende dispenser.
Hij geeft hierbij op welke dispenser (merk en type) en welk papier (merk en type) hij aanbiedt voor alle scholen binnen de scholengroep.
Er mogen voor het toilet- en handdoekpapier 2 verschillende soorten aangeboden worden. Een eerste soort voor grotere sanitaire ruimtes die druk worden bezocht (bv. toiletruimtes voor leerlingen op de speelplaats) en een tweede soort voor kleinere sanitaire ruimtes (bv. wastafel in een klaslokaal, apart toilet voor leerkrachten).
De inschrijver vult hiervoor de sjablonen in uit bijlage B in.
Daarin wordt uitvoerig uitgelegd waarom precies werd gekozen voor die bepaalde dispensers en verbruiksartikelen. De voordelen (verbruik, gebruiksgemak, hygiëne, ecologie,… ) van de producten worden opgesomd.
Voor elke combinatie dispenser-verbruiksartikel die wordt aangeboden wordt een technische fiche toegevoegd voor zowel de dispenser als het verbruiksartikel. Hierin worden de belangrijkste kenmerken van de artikelen opgesomd (inhoud, producteigenschappen, verpakkingseenheid,…).
Verder worden in bijlage C de mogelijke bestelmethodes uitvoerig uitgelegd, alsook de leveringsvoorwaarden (eventuele kostprijs bij leveringen, leveringstermijn,…).


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-09 13:30
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-12-17
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg West-Vlaanderen Afdeling Kortrijk
Burg. Nolfstraat 10a, BE-8500 Kortrijk

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-11-08

Vergelijkbare advertenties van BDA