Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Jette
Postadres: Wemmelsesteenweg, 100,BE-1090 Jette
Contactpersoon: De heer Sébastien Jade
Tel: +32 24223161
Fax: +32 24223169
E-mail: amt-amw@jette.irisnet.be
Internetadres(sen): www.jette.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aurore School/Dageraad School/Dieleghem School/Dieleghem Abdij/Wauters Paviljoen - Schoonmaak en catering overheidsopdracht Referentienummer: 2021-1160
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Aurore/Dageraad/Dieleghem/Abdij/Wauters - Overheidspdracht voor schoonmaak van lokalen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Aurore/Dageraad/Dieleghem - Overheidsopdracht voor catering II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Een gemiddelde jaaromzet exclusief BTW van EUR 400.000,00 over de laatste drie beschikbare boekjaren2. Enkel voor perceel 2: Een gemiddelde jaaromzet exclusief BTW van EUR 200.000,00 over de laatste drie beschikbare boekjaren
Eventuele minimumeisen:
1. Gemiddeld over de laatste drie jaar (= afgelopen boekjaren) = minimaal EUR 400.000,00 exclusief BTW
2. Gemiddeld over de laatste drie jaar (= afgelopen boekjaren) = minimum 200.000,00 EUR excl. BTW.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Twee referenties van overheidsopdrachten of privé-contracten voor schoonmaakdiensten2. Enkel voor perceel 1: Een certificaat van goede prestaties voor schoonmaakdiensten3. Enkel voor perceel 1: Een minimum aantal voltijdsequivalenten van 254. Enkel voor perceel 2: Twee referenties van overheidsopdrachten of particuliere contracten voor cateringdiensten5. Enkel voor perceel 2: Een prestatiecertificaat voor cateringdiensten6. Enkel voor perceel 2: Een minimumaantal voltijdsequivalenten van 257. De inschrijver moet in staat zijn de diensten op milieuvriendelijke wijze te verlenen
Eventuele minimumeisen:
1.
Deze referenties moeten zijn uitgevoerd in de laatste drie jaar vóór de uiterste datum voor indiening van de inschrijving. Elke referentie moet betrekking hebben op schoonmaakdiensten voor bedrijfsruimten met een vloeroppervlakte van ten minste 3.000,00 m2. De referenties moeten de volgende informatie in tabelvorm bevatten: 1. De begunstigden van de reinigingsdiensten;
2. Hun adres;
3. Het doel van de schoonmaakdienst die zij ontvingen;
4. Het type gereinigd oppervlak;
5. Perioden van dienst;
6. De contactpersoon en zijn/haar gegevens;
7. De gereinigde oppervlakte (aantal m²).
2. De inschrijver moet een door de betrokken aanbestedende diensten of particuliere medecontractanten gedateerd en ondertekend certificaat van bevredigende uitvoering overleggen ten bewijze van de twee referenties op het gebied van schoonmaakdiensten.
3.
1. Het aantal voltijdsequivalenten dat de inschrijver gemiddeld over de laatste drie jaar in dienst heeft, moet 25 zijn
EN
2. De inschrijver moet op de datum van de aanbesteding ten minste 25 voltijdequivalenten in dienst hebben en een overzicht verstrekken van het schoonmaakpersoneel dat de afgelopen 3 jaar in dienst is geweest
4.
Deze referenties moeten zijn uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar vóór de uiterste datum voor indiening van de inschrijving. Elke referentie moet betrekking hebben op een cateringdienst van ten minste 150 couverts per dag. Deze referenties moeten de volgende informatie in tabelvorm bevatten: 1. De begunstigden van de cateringdiensten;
2. Hun adres;
3. Het doel van de cateringdienst die zij ontvingen;
4. Het soort catering;
5. De dienstperiodes;
6. De contactpersoon en zijn/haar gegevens;
7. Het aantal bediende plaatsen.
5. De inschrijver moet een door de betrokken aanbestedende diensten of particuliere medecontractanten gedateerd en ondertekend certificaat van bevredigende uitvoering overleggen waaruit de twee referenties op het gebied van cateringdiensten blijken
6.
1. Het aantal voltijdequivalenten dat de inschrijver gemiddeld over de laatste drie jaar in dienst heeft, moet 25 zijn
EN
2. De inschrijver moet op de datum van de offerte ten minste 25 voltijdsequivalenten in dienst hebben en een overzicht verstrekken van het schoonmaak- en cateringpersoneel dat de afgelopen 3 jaar in dienst is geweest
7.
Het bewijs dat de inschrijver de milieubeheermaatregelen toepast die zijn vastgelegd in normen of certificeringen (zoals EMAS, NORDIC-label, Ecolabelling, ISO 14001, of gelijkwaardig), of ten minste dat hij een gelijkwaardig milieubeheerkader in acht neemt.
De gebruikte producten moeten milieuvriendelijk zijn (zoals het Europese Ecolabel of een equivalent daarvan).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-29 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-03-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-29
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis, Collegezaal, 2de verdieping
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Administratief contentieux
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Etterbeek
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-29