Mivb - Speciale Studie Dienst

Raamovereenkomst voor de werken noodzakelijk voor de vernieuwing of uitbreiding van het stadswaterdistributienet en het brandbeveiligingsnet en de pompstations van de as Noord-Albert.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: MIVB - Speciale Studie Dienst
Postadres: Koningstraat, 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: M. Nabil Chellafa
Tel: +32 499588161
E-mail: Nabil.Chellafa@stib.brussels
Internetadres(sen): http://stib.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=422533


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de werken noodzakelijk voor de vernieuwing of uitbreiding van het stadswaterdistributienet en het brandbeveiligingsnet en de pompstations van de as Noord-Albert. 
Referentienummer: SSE-SSD CSC-BB s10.075-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45232150
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze raamovereenkomst omvat de werken en leveringen die nodig zijn voor de vernieuwing of uitbreiding van het stadswaterdistributienet en het brandbeveiligingsnet, sprinkler netwerk installatie en de pompstations op de noord-albert as. De opdracht is onderworpen aan het onderhavige bijzondere bestek n° MIVB/SSD/S10.075 en bevat alle leveringen, diensten en werken vermeld in het onderhavige bestek en verduidelijkt in de beschrijvende meetstaat, en in elk ander contractueel document.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.1.4) en Documenten van het opdracht 
II.2.7. Looptijd
72 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, hetzij indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst, hetzij indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van de lopende raamovereenkomst. - De aanbesteder behoudt zich het recht voor om de raamovereenkomst op te zeggen wanneer het minimumbedrag waarvan sprake is in punt c) hierboven is bereikt. - De partijen behouden zich de mogelijkheid voor tot jaarlijkse opzegging op de contractdatum is, mits een opzegtermijn van 6 maanden. - In beide gevallen hernomen in c) en d), kan de aannemer zich niet op deze omstandigheden beroepen om enige welke vergoeding te eisen. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien documenten van het opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-30 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-04-29
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-30
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: e-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-26

Vergelijkbare advertenties van BDA