Huurderscoöperatieve Everecity C.v.b.a.

Werken van gedeeltelijke renovatie van de buitenschil van zes gebouwen met sociale woningen gelegen Fernand Légerstraat nr. 40 tot 50 te 1140 Evere



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Huurderscoöperatieve EVERECITY c.v.b.a.
Postadres: Auguste Vermeylenlaan 58/1,BE-1140 EVERE
Contactpersoon: Dhr. Abdelhamid EL HASSOUNI - Directeur Strategie
Tel: +32 24306500
E-mail: everecity@everecity.be
Internetadres(sen): www.everecity.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=427037


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Werken van gedeeltelijke renovatie van de buitenschil van zes gebouwen met sociale woningen gelegen Fernand Légerstraat nr. 40 tot 50 te 1140 Evere 
Referentienummer: EVERECITY--1800-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Werken van gedeeltelijke renovatie van de buitenschil van zes gebouwen met sociale woningen gelegen Fernand Légerstraat nr. 40 tot 50 te 1140 Evere.
In het kader van onderhavige opdracht wenst de aanbestedende overheid de sociale samenhang en de duurzame ontwikkeling te versterken door in het kader van deze opdracht een inspanning te doen inzake opleiding en sociaalprofessionele invoeging en integratie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Fernand Légerstraat nr. 40, 42, 44, 46, 48 en 50 te 1140 Evere
II.2.4. Beschrijving
Renovatiewerken aan zes gebouwen met sociale woningen omvattende in totaal 192 eenheden, meer bepaald de bekleding en de isolatie van de buitenschillen, werken in verband met technische ventilatie-uitrustingen, met inbegrip van de eraan verbonden elektrische installaties, ijzerwerk, buitenschrijnwerk, renovatie van de terrassen, aanleg van de directe omgeving. De woningen van de gebouwen zullen bewoond blijven tijdens de werken. 
II.2.7. Looptijd
650 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De inschrijvers mogen zich niet in één van de in de artikelen 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden.Zij vullen het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in en verbinden zich ertoe op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid om binnen een termijn van 10 dagen onderstaande documenten te bezorgen (die documenten worden gevraagd in het geval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht en indien deze documenten niet rechtstreeks toegankelijk zijn voor de aanbestedende overheid) :- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen (RSZ);- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van de fiscale schulden;- Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land;- De statuten en vennootschapsakten waarin alle leden worden aangesteld met een beslissingsbevoegdheid binnen de onderneming;- De uittreksels uit het strafregister of elk gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land van elke natuurlijke persoon met een beslissingsbevoegdheid die door de statuten en vennootschapsakten werd aangesteld, moeten worden meegedeeld.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De offerte vermeldt: 1° ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt: 2° ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. Op dit certificaat worden de referenties vermeld op grond waarvan de inschrijving van die ondernemers op de officiële lijst of certificering mogelijk was, alsmede de classificatie op deze lijst;3° ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken.De aannemer moet het bewijs leveren van zijn bekwaamheid om de opdracht goed uit te voeren door de voorlegging van minimum één en maximum drie referenties die, in hun globaliteit, aantonen dat hij in een periode van vijf jaar voorafgaand aan de publicatie van onderhavige aankondiging, volledige renovatieopdrachten heeft uitgevoerd die aan de volgende kenmerken beantwoorden:- totaalbedrag van de werken excl. BTW gelijk aan of hoger dan 2.000.000,00 € excl. BTW; minstens één van de drie referenties moet beantwoorden aan dit kenmerk met betrekking tot het bedrag;- uitgevoerd op een gebouw of een geheel van gebouwen bestemd voor huisvesting en omvattende minstens 50 wooneenheden; minstens één van de drie referenties moet beantwoorden aan dit kenmerk met betrekking tot het aantal eenheden;- uitgevoerd op een gebouw of een geheel van gebouwen bestemd voor huisvesting en omvattende minstens 25 eenheden die bewoond zijn gebleven tijdens de werken; minstens één van de drie referenties moet beantwoorden aan dit kenmerk met betrekking tot het aantal bewoond gebleven eenheden.De ontvankelijkheid van de referenties is onderworpen aan de voorlegging van de volgende inlichtingen en/of documenten: 1) voor elke referentie, een attest van goede uitvoering opgesteld op naam van de aannemer, ondertekend door de opdrachtgever, afgeleverd na de datum van de voorlopige oplevering van de werken met vermelding van de datum van de voorlopige oplevering van de werken die moet hebben plaatsgevonden na 22/10/2016 en vóór de datum van ontvangst van de offerten en dat in voorkomend geval ook het aantal eenheden vermeld dat bewoond is gebleven tijdens de werken. 2) alsook, voor elke referentie, de documenten met de volgende informatie: a. het totale bedrag van de werken excl. BTW; b. de vermelding van het betreffende aantal eenheden.De inschrijver vult deel II, A van het UEA in en vermeldt er de bovenstaande gegevens in verband met de erkenning. Als er referenties gevraagd worden, vult hij punt C 1 a) van deel IV van het UEA in.Door de ondertekening van het UEA verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de bovenstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht).

Eventuele minimumeisen:
Klasse: 8, Categorie: D


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-12-02 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-12-02
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Auguste Vermeylenlaan 58/1, 1140 Evere

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Er wordt op e-Procurement een forum bijgehouden. De inschrijvers worden verzocht hun vragen enkel op dat forum te stellen en er zal enkel via het forum op hun vragen worden geantwoord.Inschrijvers mogen op afspraak aan een facultatief bezoek ter plaatse deelnemen. Het bezoek zal naar keuze plaatsvinden op 3 november 2021 of op 17 november 2021, tijdstip overeen te komen, in de Fernand Légerstraat 40, 1140 Evere. Gelieve contact met de heer V. Margineanu te willen nemen, tel. 02.430.65.00, e-mail vmargineanu@everecity.be.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Bruxelles
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be/

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-22

Vergelijkbare advertenties van BDA