Tabor Vzw

Onderhoud centrale verwarmingsinstallaties, installaties voor sanitair warm water, ventilatiegroepen, gasdetectiecentrales, mazouttanks, warmtepompen en warmtekrachtkoppeling installaties; en verwarmingsaudit van de verwarmingsinstallaties



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Tabor VZW
Postadres: Molenaarsstraat 26,BE-9000 Gent
E-mail: aankoop@tabor.be
Internetadres(sen): www.tabor.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=426801


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
onderhoud centrale verwarmingsinstallaties, installaties voor sanitair warm water, ventilatiegroepen, gasdetectiecentrales, mazouttanks, warmtepompen en warmtekrachtkoppeling installaties; en verwarmingsaudit van de verwarmingsinstallaties 
Referentienummer: Tabor-OHH199-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50720000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
RAAMOVEREENKOMST VOOR DIENSTEN :
onderhoud centrale verwarmingsinstallaties, installaties voor sanitair warm water, ventilatiegroepen, gasdetectiecentrales, mazouttanks, warmtepompen en warmtekrachtkoppeling installaties;
en verwarmingsaudit van de verwarmingsinstallaties
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE23
II.2.4. Beschrijving
zie bestek 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-04-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-03-31
Verlenging mogelijk: JA
Deze mogelijkheid om te verlengen is ingegeven door het feit dat we rekening dienen te houden met de interval van de audits, die 2 / 4 en 5 jaarlijks dienen uitgevoerd te worden. De opdracht heeft dus een maximale duurtijd van 6 jaar.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-30 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-30
Plaatselijke tijd: 09:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen – afdeling Gent – Griffie
Opgeëistenlaan 401A, BE Gent

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen – afdeling Gent – Griffie
Opgeëistenlaan 401A, BE Gent

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank eerste aanleg Oost-Vlaanderen – afdeling Gent – Griffie
Opgeëistenlaan 401A, BE Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-21

Vergelijkbare advertenties van BDA