Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Hulpverleningszone Centrum
Postadres: Roggestraat 70,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Paul Stevens
Tel: +32 92688843
E-mail: paul.stevens@brandweerzonecentrum.be
Internetadres(sen): www.brandweerzonecentrum.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=423154
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aankoop en leveren van een blusrobot en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud Referentienummer: Brandweerzone Centrum-900-2021-56-02-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35111000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De uit te voeren levering betreft: het voorzien van een nieuw raamcontract voor het leveren van een blusrobot en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud, voor een duur van 4 jaar.
Deze opdracht omvat één perceel.
Het is de bedoeling van de Hulpverleningszone Centrum om met één leverancier een raamovereenkomst te sluiten voor het aankopen en leveren van een blusrobot (vermoedelijke hoeveelheid 2) en toebehoren en daaraan gekoppeld een raamcontract voor het onderhoud, aan Hulpverleningszone Centrum gedurende een periode van 4 jaar.
Alle voorwaarden waaronder de raamcontractant de opdrachten zal uitvoeren, zoals leveringstermijnen, wijze van oplevering, boetes, betaling en dergelijke, zijn vastgelegd in de raamovereenkomst.
Na het sluiten van een raamovereenkomst kunnen nadere opdrachten geplaatst worden onder de toepassing van de voorwaarden die zijn vastgelegd in de raamovereenkomst.
Hulpverleningszone Centrum treedt op als aankoopcentrale in de zin van de Wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten.
Hulpverleningszone Centrum treedt op als aankoopcentrale voor volgende entiteiten, die potentiële afnemers zijn van onderhavige opdracht van leveringen:
• Hulpverleningszone Antwerpen – vermoedelijke hoeveelheid: 1
• Hulpverleningszone Brussel – vermoedelijke hoeveelheid: 1
• Hulpverleningszone 1 West-Vlaanderen – vermoedelijke hoeveelheid: 1
• Hulpverleningszone Zuid- West Limburg – vermoedelijke hoeveelheid: 1
In voorkomend geval, worden de bestellingen rechtstreeks door deze afnemer bij de leveranciers geplaatst.
Deze bestellingen zijn enkel mogelijk mits een voorafgaandelijke schriftelijke of elektronische goedkeuring van Hulpverleningszone Centrum.
Daarnaast moet de leverancier de leidende ambtenaar van Hulpverleningszone Centrum schriftelijk of elektronisch op de hoogte brengen van alle bestellingen op dit contract door andere afnemers / besturen en bezorgt deze hem een kopie van alle besteldocumenten.
Eens de andere afnemer een bestelling heeft geplaatst, dan staat ook deze afnemer zelf in voor leiding en het toezicht op de opdracht en de algemene opvolging van de bestelling en verdere toepassing van het bestek en de algemene uitvoeringsregels.
Ook de (op)levering en facturatie verloopt rechtstreeks naar de andere afnemer. De nodige gegevens zullen ten gepasten tijde aan de leverancier worden overgemaakt.
Hulpverleningszone Centrum is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de inhoud en afhandeling van de bestellingen van de andere afnemers.
De leverancier engageert zich eveneens om de andere deelnemers van de opdracht van de voorwaarden en de bepalingen van deze opdracht te laten genieten.
De opdracht wordt verder omschreven onder punt IV Technische Bepalingen.
Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de leverancier geen exclusiviteitsrecht. Hulpverleningszone Centrum of de potentiële afnemers kunnen gedurende de geldigheidsduur van de contractprestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door andere leveranciers. De leverancier kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding.
De opdracht wordt verder omschreven onder punt IV Technische Bepalingen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-20
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-22
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-05
Plaatselijke tijd: 11:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-22
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-05
Plaatselijke tijd: 11:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De uiterste indieningsdatum van dit dossier wordt verdaagd tot 5 november 2021 om 11 u.