Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: NMBS, Directie Stations – Centrale Diensten
Postadres: Frankrijkstraat 91,BE-1070 Brussel
Contactpersoon: Coralie Robinski
E-mail: 23.Contract.Approach.Stations@sncb.be
Internetadres(sen): www.belgiantrain.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=422545
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor levering, installatiewerken en onderhoud van automatische schuifdeuren in NMBS stations en gebouwen Referentienummer: B-ST-60/50/60/21/0000317-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht bestaat in hoofdzaak uit:
- Een deel ‘werken’ voor levering en plaatsing van automatische schuifdeuren met inbegrip van alle voorafgaande werken ( beschermingen, demontage, afbraakwerken…) en alle nodige hertsellingswerken.
- Een deel ‘diensten’ voor het Omnium onderhoud gedurenden een termijn van 15 jaar voor de geinstalleerde deuren van het deel ‘werken) in het kader van een deelbestelling en dat na hun keuring.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: België
II.2.4. Beschrijving
Zie het bestek toegevoegd bij de aankondiging van de opdracht en beschikbaar op het platform e-Notificatie.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deze raamovereenkomst kan met 24 maanden (maximum 2 jaar) verlengd worden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie artikel 1.2 van het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie artikel 1.2 van het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie artikel 1.3 van het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht
Eventuele minimumeisen:
Categorie: P1, Klasse 1 of hoger
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-18 10:25
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Let op het is een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure.We nodigen u uit het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht en beschikbaar op e-Notification te consulteren.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie artikel 23 van de wet van 17 juni 2013, gewijzigd door de wet van 16 februari 2017, betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten voor werken.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-18