Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: VZW Diensten ter Ondersteuning van Katholiek Onderwijs
Postadres: Guimardstraat 1,BE-1040 Brussel
Contactpersoon: Stefanie Gryson
E-mail: stefanie.gryson@katholiekonderwijs.vlaanderen
Internetadres(sen): www.doko.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421460
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor schoolmateriaal Referentienummer: VZW DOKO-2021-SG01-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30192000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst voor schoolmateriaal.
De raamovereenkomst is voornamelijk (maar niet uitsluitend) gericht op onderwijsinstellingen en psychiatrische en orthopedagogische centra.
De opdracht richt zich tot opdrachtnemers die beschikken over een zeer breed gamma aan artikelen en tevens over belangrijke voorraden die “just in time”-leveringen mogelijk maken. Verder beschikken ze over de logistieke middelen om meerdere leveringen op verschillende plaatsen te verzekeren dit omwille van de grootte en de complexiteit van de Organisatie. Bovendien bezitten ze een voldoende uitgebouwde en doeltreffende technisch-commerciële structuur.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-14
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-05
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-09
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Termijn voor ontvangst van de offertes wordt verdaagd naar 9 november 2021. Op 7 oktober 2021 werden volgende nieuwe opdrachtdocumenten gepubliceerd bijlage I.4 en bijlage I.5. Deze documenten vervangen de documenten met dezelfde bijlagenummer die dateren van voor 7 oktober 2021. De documenten I.4 en I.5 gepubliceerd op 31 augustus vervallen dus volledig.