Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Raamovereenkomst voor de vervanging van roltrappen van het Brussels metroen premetronet.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Sint Lazarusplein, 2,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: Mijnheer Said Taif
Tel: +322 2042997
E-mail: staif@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://sprb.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421859


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de vervanging van roltrappen van het Brussels metroen premetronet.  
Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3117-F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45313200
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Zien tijtel van het opdracht
-
Onderhavige opdracht wordt verdeeld in drie afzonderlijke percelen:
-
- PERCEEL 1 : levering, montage, aansluiting en indienststelling van roltrappen bestemd voor het Brussels metro- en pre-metronet.
- PERCEEL 2 : demontage en afvoeren van de binnen-roltrappen van het Brussels metro- en pre-metronet.
- PERCEEL 3 : demontage en afvoeren van de buiten-roltrappen van het Brussels metro- en pre-metronet.
-
De inschrijvers mogen de offertes indienen voor één , twee of voor de drie percelen. Indien de toepassing van de gunningcriteria zou leiden tot de gunning van twee of drie percelen aan eenzelfde inschrijver zal de aanbestedende overheid dit dan ook aan eenzelfde inschrijver gunnen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-11


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-18
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.6)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: De inschrijving moet geldig blijven tot
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-03-17
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2022-04-10
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-18
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-15
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er wordt ter kennis van de inschrijvers gebracht dat:
Het punt : IV.2.2 Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
Datum: 18/10/2021 Plaatselijke tijd: 10:00 vervangen wordt door : Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum: 15/11/2021 Plaatselijke tijd: 10:00

Vergelijkbare advertenties van BDA