Universitair Ziekenhuis Brussel

Aankoop, levering en inbedrijfstelling van maaltijdwagens



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Universitair Ziekenhuis Brussel
Postadres: Laarbeeklaan 101,BE-1090 Brussel
Contactpersoon: De heer Geert Depamelaere
Tel: +32 24775635
Fax: +32 24775443
E-mail: geert.depamelaere@uzbrussel.be
Internetadres(sen): www.uzbrussel.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoop, levering en inbedrijfstelling van maaltijdwagens 
Referentienummer: 2021890GDP
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39310000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Universitair Ziekenhuis Brussel, Laarbeeklaan 101 te 1090 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Aankoop, levering en inbedrijfstelling van maaltijdwagens 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-11-02
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Geen negatief eigen vermogen.2. Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.3. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.4. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.5. Jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft.
Eventuele minimumeisen:
1. Geen negatief eigen vermogen.
2. Idem als vereiste bewijsstuk.
3. Idem als vereiste bewijsstuk.
4. Het aandeel dat UZ Brussel in uw klantenbestand zou vertegenwoordigen mag niet meer zijn dan 50%.
5. Minstens de balans activa - passiva, de resultatenrekening en resultaatverwerking van het meest recente boekjaar.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. 2 referenties aangaande de levering van minimum 15 maaltijdwagens met regeneratie a.d.h.v. convectiewarmte & koeling techniek.(zie A).2. 2 referenties aangaande de levering van minimum 15 type maaltijdwagens met koeling techniek (zie B).3. Beschrijving calamiteitenscenario / noodplan met de verantwoordelijkheden die u opneemt (zie ook eis 96).

Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 2 tevredenheidsattesten van gelijkaardige leveringen en installaties met precieze opgave van aantal, type en capaciteit van de maaltijdwagens.
Deze attesten zijn getekend en gedateerd door de opdrachtgever van de referentie met vermelding van diens volledige coördinaten voor een referentiecheck.
2. Minimum 2 tevredenheidsattesten van gelijkaardige leveringen en installaties met precieze opgave van aantal, type en capaciteit van de maaltijdwagens.
Deze attesten zijn getekend en gedateerd door de opdrachtgever van de referentie met vermelding van diens volledige coördinaten voor een referentiecheck.
3. Idem als vereiste bewijsstuk.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-16
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Lokaal Aankoopdienst

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van Brussel - Gebouw Montesquieu
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 BRUSSEL

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-08

Vergelijkbare advertenties van BDA