Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres: Frankrijklei 71-73,BE-2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Brigitte Vantvelt
Tel: +32 476805132
E-mail: britt.vantvelt@so.antwerpen.be
Internetadres(sen): https://so.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Stedelijke basisschool Het Atelier, Duinstraat 16 te 2060 Antwerpen. SO/1900518. Renovatie historisch buitenschrijnwerk. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: SO/1900518
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Stedelijke basisschool Het Atelier, Duinstraat 16 te 2060 Antwerpen.
II.2.4. Beschrijving
Stedelijke basisschool Het Atelier, Duinstraat 16 te 2060 Antwerpen. SO/1900518. Renovatie historisch buitenschrijnwerk.
II.2.7. Looptijd
104 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver dient aan te tonen dat hij voldoende draagkracht heeft om deze opdracht tot een goed einde te brengen. De geschiktheid van de kandidaat wordt beoordeeld aan de hand van minimum 3 referenties met betrekking tot gelijkaardige opdrachten. De opdrachten werden uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar.Voor elke referentieopdracht in de lijst worden volgende vermeldingen bijgevoegd:- de opdrachtgever (met gegevens contactpersoon + telefoonnummer);- het begin en einde van de uitvoering;- de beknopte omschrijving van de opdracht;- de kostprijs. Beroepen op de draagkracht:Als u inschrijft en een beroep doet op de draagkracht van andere entiteiten, en als die draagkracht bepalend is voor de selectie, dan vermeldt u in de offerte voor welk gedeelte u een beroep doet op die draagkracht en welke entiteiten u voorstelt. In dat geval toont u de aanbestedende overheid aan dat u zal beschikken over de middelen die voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijk zijn. Dit doet u door de verbintenis van deze entiteiten om u dergelijke middelen ter beschikking te stellen, over te maken. Een model hiervoor vindt u in het deel Bijlage Verbintenis in de zin van artikel 73 KB Plaatsing.2. Werfleiding
Eventuele minimumeisen:
2. De aannemer of zijn gemachtigde die instaat voor de leiding van en het toezicht op de werken heeft minstens 5 jaar ervaring. De inschrijver bezorgt bij zijn offerte een CV waaruit blijkt dat de persoon die zal instaan voor de leiding van en toezicht op de werken hierin minstens 5 jaar ervaring heeft. De aanbesteder kan andere bewijsstukken aanvaarden, maar is hiertoe niet verplicht. Bij ziekte of afwezigheid van de aannemer of zijn gemachtigde, zal deze vervangen worden door iemand met gelijkwaardige ervaring
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-05-08
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Gelieve voor het plaatsbezoek contact op te nemen met de projectleider Erwin Maeckelberghe op het nummer 0491/86.90.89De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-10-06