Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Sibelga
Postadres: Werkuizenkaai 16,BE-1000 Brussels
Tel: +32 25494265
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=417828
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
SIBELGA - SOLARCLICK 2 – FINANCIERING, LEVERING, PLAATSING EN ONDERHOUD VAN FOTOVOLTAÏSCHE INSTALLATIES IN HET BRUSSELS HOOFDSTEDELIJK GEWEST Referentienummer: Sibelga-SIB21TW1201-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45261215
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de gunningsprocedure van de opdracht is:
• de studie, de levering van het materieel, de plaatsing en het onderhoud van fotovoltaïsche installaties op daken in goede staat of gerenoveerde daken, alsook op metalen structuren waarop geïntegreerde fotovoltaïsche installaties geplaatst kunnen worden (bv. carports) en die toebehoren aan overheden in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-23
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-15
Plaatselijke tijd: 10:00