Wzc Sint-barbara Vzw

Strategisch zorgplan: de renovatie van blok A, B, B' en F van het woonzorgcentrum Sint-Barbara, Dieperstraat 17 te 2230 Herselt, project 023.07 zorgstrategisch plan Lot6: vaste kasten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: WZC Sint-Barbara VZW
Postadres: Dieperstraat 17,BE-2230 herselt
Tel: +32 14539455
E-mail: joost.heremans@sintbarbara.be
Internetadres(sen): www.sint.barbara.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=423318

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Assar Llox Architects
Postadres: lodewijk Mortelmansstraat 9,BE-2610 Wilrijk
Contactpersoon: Dieter Wuyts
E-mail: dwu@assar.com
Internetadres(sen): http://www.assar.com http://WWW;sintbarbara.be

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Strategisch zorgplan: de renovatie van blok A, B, B' en F van het woonzorgcentrum Sint-Barbara, Dieperstraat 17 te 2230 Herselt, project 023.07 zorgstrategisch plan Lot6: vaste kasten 
Referentienummer: Sint-Barbara-023.07-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45421153
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het project omvat de renovatie van delen van volgende bestaande gebouwen:
 Blok A - gelijkvloers:
 renoveren van de sanitaire cellen in de bestaande kamers,
 renoveren van een bestaande vergaderruimte/dagzaal.
 Blok B – gelijkvloers
 renoveren van een bestaande dagzaal,
 omvormen van een bestaande dagzaal tot 2 kamers.
 Blok B’ – gelijkvloers
 toevoegen van een keuken in een bestaande dagzaal,
 toevoegen van nieuwe sanitaire ruimten aan de kleedkamers.
o Blok F
 renoveren van 36 bestaande assistentiewoningen en algemene delen,
 renoveren van een bestaande beddenlift,
 vervanging van de bestaande personenlift met 1 stopplaats meer.
o Blok F’ – gelijkvloers
 omvormen van bestaande assistentiewoningen tot 6 WZC-kamers en een gemeenschappelijke badkamer en kantoren,
 vervanging van de bestaande lift.
o Blok F’ – 1ste verdieping:
 toevoegen van 3 kantoren.
o Blok F – 2de verdieping:
 renoveren van een bestaande zolder tot multifunctionele ruimte met vergaderzalen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
Voornaamste plaats van uitvoering: Dieperstraat 172230 Herselt
II.2.4. Beschrijving
Het project omvat de renovatie van delen van volgende bestaande gebouwen:  Blok A - gelijkvloers:  renoveren van de sanitaire cellen in de bestaande kamers,  renoveren van een bestaande vergaderruimte/dagzaal.  Blok B – gelijkvloers  renoveren van een bestaande dagzaal,  omvormen van een bestaande dagzaal tot 2 kamers.  Blok B’ – gelijkvloers  toevoegen van een keuken in een bestaande dagzaal,  toevoegen van nieuwe sanitaire ruimten aan de kleedkamers. o Blok F  renoveren van 36 bestaande assistentiewoningen en algemene delen,  renoveren van een bestaande beddenlift,  vervanging van de bestaande personenlift met 1 stopplaats meer. o Blok F’ – gelijkvloers  omvormen van bestaande assistentiewoningen tot 6 WZC-kamers en een gemeenschappelijke badkamer en kantoren,  vervanging van de bestaande lift. o Blok F’ – 1ste verdieping:  toevoegen van 3 kantoren. o Blok F – 2de verdieping:  renoveren van een bestaande zolder tot multifunctionele ruimte met vergaderzalen. 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
gelijkaardige werken 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-09 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-09
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Antwerpen - afdeling Turnhout
Kasteelplein 1, BE-2300 Turnhout

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-20

Vergelijkbare advertenties van BDA