Zorgband Leie & Schelde

Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van zorgmeubilair, kantoormeubilair, tuinmeubilair en toebehoren bij diverse locaties van Zorgband Leie en Schelde



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Zorgband Leie & Schelde
Postadres: Salisburylaan 100,BE-9820 Merelbeke
Contactpersoon: Mevrouw Jade Vekeman
Tel: +32 92622169
E-mail: jade.vekeman@zorgband.be
Internetadres(sen): www.zorgband.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van zorgmeubilair, kantoormeubilair, tuinmeubilair en toebehoren bij diverse locaties van Zorgband Leie en Schelde 
Referentienummer: 2020/055
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39151000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Meubilair bewonerskamer 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Levering en plaatsing van meubilair voor de bewonerskamers voor de verschillende vestigingen van Zorgband Leie en Schelde. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
Meubilair leefruimte en cafetaria 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Kantoormeubilair 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 4

II.2.1. Benaming
[Tuinmeubilair] 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Bankattest: dit is een bevestiging van de financiële instelling dat de inschrijver houder is van de bankrekening waarop de facturen voor deze opdracht moeten betaald worden.
Eventuele minimumeisen:
1. Indien geen passende bankverklaring wordt bezorgd, zal de kandidaat-inschrijver worden uitgesloten.
2. Indien geen bankattest wordt bezorgd, zal de kandidaat-inschrijver worden uitgesloten.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver zal op straffe van uitsluiting van het recht op toegang aan de hand van drie passende referenties voor soortgelijke diensten waarvan de uitvoering ten laatste dateert van drie jaar voor de indieningsdatum van hun offerte, het bewijs via een attest van goede tijdige en conforme uitvoering uitgaande van de aanbestedende overheid voorleggen met opgave in algemene termen van de omvang van de opdracht, de totale kostprijs en duurtijd, de identificatiegegevens van de aanbesteder en zijn leidend ambtenaar en met toestemming bij deze de exactheid van de referentie te verifiëren.2. De inschrijver verstrekt, in het kader van zijn offerte, de maatregelen inzake milieubeheer die hij kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht. 3. De vermelding van de systemen voor het beheer van de toeleveringsketen en de traceersystemen die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht.Dit om te verzekeren dat de ingevoerde materialen niet worden vervaardigd met bv. sociale dumping.

Eventuele minimumeisen:
1. Bij iedere referentie moeten de coördinaten van de contactpersoon vermeld worden. (telefoonnummer, e-mailadres en functie) De opgegeven contactpersonen kunnen door de aanbestedende overheid ten alle tijde gecontacteerd worden. Wanneer de referentie niet correct blijkt te zijn, of wanneer één of meerdere contactpersonen ontevreden zijn over de geleverde prestaties in de laatste drie jaar, dan kan de inschrijver geweerd worden.
Opdrachten in onderaanneming komen als referentie niet in aanmerking.
Een relevante opdracht is deze welke het bewijs levert van knowhow van de kandidaat door de ervaring welke hij heeft in dergelijke projecten. Geef aan op welke functionele en non-functionele requirements de referenties betrekking hebben.
2. Er wordt een korte nota toegevoegd van maximum 4 A4 bladzijden waarin de maatregelen worden toegelicht. Bij het niet indienen van dit document is de aanbestedende overheid gemachtigd de inschrijver uit te sluiten.
3. Er wordt een korte nota toegevoegd waarbij de traceerbaarheid en de bijhorende systemen hieromtrent worden toegelicht.
Bij het niet indienen van dit document is de aanbesteden overheid gemachtigd de inschrijver uit te sluiten.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-25 23:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-01-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-25
Plaatselijke tijd: 23:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Hoven en Rechtbanken Vlaams gerechtelijk arrondissement van Gent
Opgeëistenlaan 401, BE-9000 Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-17

Vergelijkbare advertenties van BDA