Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Hechtel-Eksel
Postadres: Don Boscostraat 5,BE-3940 Hechtel-Eksel
Contactpersoon: De heer Jurgen Baeke
Tel: +32 11730159
E-mail: jurgen.baeke@hechtel-eksel.be
Internetadres(sen): www.hechtel-eksel.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering dranken gemeentelijke gebouwen Referentienummer: 2021013_806
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15900000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4 (van de oorspronkelijke publicatie)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-15
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-21
Plaatselijke tijd: 10:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-29
Plaatselijke tijd: 10:30
Afdelingsnummer: IV.2.7
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-21
Plaatselijke tijd: 10:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-29
Plaatselijke tijd: 10:30
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van uiterste datum voor het indienen van de offertes naar woensdag 29 september 2021, om 10u30.
Er worden kleine aanpassingen doorgevoerd aan de omschrijving van drie posten van de inventaris bij deze opdracht. In de posten 32, 38, en 61 wordt het woord 'cafeïnevrij' vervangen door het woord 'caloriearm'. Dit gebeurt om misverstanden bij de interpretatie van de omschrijving van de posten te vermijden.
Opdrachtdocument "2021013_806 Bestek.pdf" wordt vervangen door opdrachtdocument "2021013_806 Bestek_Erratum 2021_09_15.pdf", waarbij in de inventaris op blz 28 en blz 30 de betreffende posten werden gewijzigd.
Opdrachtdocument "2021013_806 Bestek - Bijlage D Inventaris.xlsx" wordt vervangen door opdrachtdocument "2021013_806 Bestek - Bijlage D Inventaris_erratum 2021_09_15 bev.xlsx", waarbij de betreffende posten werden gewijzigd.
De overige gegevens van deze posten blijven gelijk, als ook alle andere teksten in de opdrachtdocumenten voor deze opdracht.
Wijziging van datum opening van de offertes naar woensdag 29 september 2021, om 10u30.