Associatie Ku Leuven Vzw En Bio-incubator Nv

QOP21-1771 - Raamovereenkomst voor levering en installatie van zuurkasten in gebouwen van de KU Leuven, de deelnemende Associatieleden en Bio Incubator NV - Bestek TD/87492



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Associatie KU Leuven vzw en Bio-Incubator NV
Postadres: p/a Willem de Croylaan 60A - bus 5570,BE-3001 Heverlee
Contactpersoon: Aankoop
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=420067


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
QOP21-1771 - Raamovereenkomst voor levering en installatie van zuurkasten in gebouwen van de KU Leuven, de deelnemende Associatieleden en Bio Incubator NV - Bestek TD/87492 
Referentienummer: KULeuven-QOP21-1771-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39180000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
QOP21-1771 - Raamovereenkomst voor levering en installatie van zuurkasten in gebouwen van de KU Leuven, de deelnemende Associatieleden en Bio Incubator NV - Bestek TD/87492
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
QOP21-1771 - Raamovereenkomst voor levering en installatie van zuurkasten in gebouwen van de KU Leuven, de deelnemende Associatieleden en Bio Incubator NV - Bestek TD/87492 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Teneinde de overgangsperiode naar een nieuwe raamovereenkomst te overbruggen kan, op voorstel van het Bestuur, de overeenkomst verlengd worden met maximaal 3 maal 2 maanden. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-11-08 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-11-08
Plaatselijke tijd: 14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Gezien de complexiteit van de raamovereenkomst en de mogelijks beperkte ervaring met de wetgeving overheidsopdrachten, voorziet het bestuur een infomoment waarop toelichting zal gegeven worden aan de geïnteresseerde leveranciers.Op dat moment zullen de principes van de raamovereenkomst worden uitgelegd en krijgen de leveranciers de gelegenheid om vragen te stellen over eventuele onduidelijkheden m.b.t. de overeenkomst.Deze digitale TEAMS-vergadering zal doorgaan op 07-10-2021 en dit om 10.00 uur. Gelieve uw vragen vooraf te bezorgen en uw aanwezigheid te bevestigen op Annika.Dechief@kuleuven.be.De elementen die besproken worden op de vergadering en de antwoorden op de eventueel gestelde vragen zullen in een addendum aan dit bestek opgenomen worden. Dit addendum zal worden gepubliceerd en worden overgemaakt aan alle leveranciers die aanwezig zijn op de informatievergadering en aan diegenen die het offerteformulier hebben aangevraagd, ook aan zij die niet op de vergadering aanwezig waren.Link TEAMS-vergadering:https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YzI4OTQ3MmEtYTc1Zi00ODdhLWI0ZjMtNmFkM2FmMzk3ZDhm%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%223973589b-9e40-4eb5-800e-b0b6383d1621%22%2c%22Oid%22%3a%2249e8e6ba-c5dd-4423-b284-62b618145d8b%22%7d

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-03

Vergelijkbare advertenties van BDA