Stad Hasselt

Aankoopcentrale stad Hasselt - Technisch beheer van de installaties voor de centrale verwarming, verluchting en klimaatregeling in diverse gebouwen op grondgebied Hasselt van 2022-2031



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Stad Hasselt
Postadres: Limburgplein 1,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: De heer Dimitri Biesmans
Tel: +32 11239745
E-mail: dimitri.biesmans@hasselt.be
Internetadres(sen): www.hasselt.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aankoopcentrale stad Hasselt - Technisch beheer van de installaties voor de centrale verwarming, verluchting en klimaatregeling in diverse gebouwen op grondgebied Hasselt van 2022-2031 
Referentienummer: 2021-4929
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE224
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Hasselt, 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
De overeenkomst voor het technisch beheer van de installaties voor de centrale verwarming, verluchting, klimaatregeling installaties in diverse gebouwen op grondgebied Hasselt verloopt op 31 december2021. Onze diensten stelden hiervoor een nieuw bestek voor een periode van 10 jaar (2022-2031), waarin de totale waarborg is in opgenomen. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De overeenkomst wordt afgesloten telkens voor een periode van 10 jaar, bepaald bij de toewijzing van de opdracht door het college van burgemeester en schepenen. De overeenkomst voor de 1e termijn wordt afgesloten voor de periode: - 1/1/2022 -31/12/2022 Na de periode van de 1e termijn kan de opdracht mogelijks stilzwijgend verlengd worden door het.(zie opdrachtdocumenten) 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat dient een minimale omzet te hebben gedurende elk van de voorbije drie boekjaren die minstens de waarde bedraagt van de opdracht.
Hij voegt ter bewijs daarvan zijn resultatenrekening van de betrokken jaren bij zijn kandidatuurstelling en vermeldt in een door de bevoegde persoon ondertekende omzetverklaring de omzet.
2. De inschrijver moet de gevraagde bankverklaring kunnen voorleggen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.2. Een geldig ISO 9001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.3. Referentie van gelijkaardige opdrachten4. Bewijs van bevoegdheid voor werken aan Priva installaties5. GI-GII - certificaat

Eventuele minimumeisen:
1. VCA-certificaat of gelijkwaardig
2. Een geldig ISO 9001 certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
3. De inschrijver kan minstens 3 referenties voorleggen van eerder door hem uitgevoerde opdrachten die gelijkaardig zijn aan de opdracht in dit bestek. Dit zowel op vlak van inhoud, als op de geraamde waarde van deze opdracht.
4. Zelf officiële Priva partner zijn, of kunnen samenwerken met een officiële Priva partner. Hiervoor moeten desbetreffende certificaten kunnen voorgelegd worden.
5. De inschrijver moet een GI-GII certificaat kunnen voorleggen.
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties) , Klasse 1


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-17
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-20
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Enkel offertes die tijdig via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/ worden verstuurd, worden door de aanbestedende overheid aanvaard. De e-Tendering internetsite waarborgt de naleving van de voorwaarden van artikel 14 §7 van de wet van 17 juni 2016.Er dient opgemerkt te worden dat het versturen van een offerte per e-mail niet aan deze voorwaarden voldoet. Daarom wordt het niet toegestaan op deze wijze een offerte in te dienen.Door zijn offerte volledig of gedeeltelijk via elektronische middelen in te dienen, aanvaardt de inschrijver dat de gegevens die voortvloeien uit de werking van het ontvangstsysteem van zijn offerte worden geregistreerd.Meer informatie kan u vinden op volgende website: http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer: +32 (0)2 740 80 00.De uiterlijke indieningsdatum wordt vermeld op het publicatiebericht voor het indienen van een offerte.De offerte kan niet ingediend worden op papier, dit op straffe van nietigheid.Door het indienen van een offerte aanvaarden de inschrijvers onvoorwaardelijk de inhoud van het bestek en de bijhorende opdrachtdocumenten en de invulling van de plaatsingsprocedure zoals deze in het bestek beschreven is en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn.Indien een inschrijver in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post binnen zeven kalenderdagen na ontvangst van het bestek, bekend te maken aan de aanbestedende overheid met omschrijving van de reden. Als de inschrijver in de opdrachtdocumenten fouten of leemten ontdekt die van dien aard zijn dat ze de prijsberekening of de vergelijking van de offertes onmogelijk maken, meldt hij dit onmiddellijk en schriftelijk aan de aanbestedende overheid ten laatste tien dagen vóór de limietdatum en het limietuur voor het indienen van de offertes.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 04/10/2021 om 10.00De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procurement&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-09-02

Vergelijkbare advertenties van BDA