Kliniek Sint-jan

Queue een Kiosk Management van de nieuwe Polikliniek van de Kliniek Sint-Jan



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Kliniek Sint-Jan
Postadres: Kruidtuinlaan, 32,,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Zie specificatie
Tel: +32 28910804
E-mail: ovargin@clstjean.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421215 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421215


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Queue een Kiosk Management van de nieuwe Polikliniek van de Kliniek Sint-Jan 
Referentienummer: Clinique Saint Jean-PO–Queue&KioskManagement_2021-IT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Queue een Kiosk Management van de nieuwe Polikliniek van de Kliniek Sint-Jan
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Self-service registratie kiosken  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: KLINIEK ST JAN
II.2.4. Beschrijving
Self-service registratie kiosken  
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Ticketautomaten 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Ticketautomaten 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden 

Lot 3

II.2.1. Benaming
Checkpoints  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Checkpoints  
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden 

Lot 4

II.2.1. Benaming
Informatieschermen wachtzones 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: kliniek st jan
II.2.4. Beschrijving
Informatieschermen wachtzones 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden 

Lot 5

II.2.1. Benaming
Kastschermen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Kastschermen  
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden 

Lot 6

II.2.1. Benaming
QMS – Queue Management System 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St jan
II.2.4. Beschrijving
QMS – Queue Management System 
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden 

Lot 7

II.2.1. Benaming
Integration layer (« CliniHub »)  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Integration layer (« CliniHub »)  
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie specificatie

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie specificatie

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-05 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-05
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
zie specificatie

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbank brussel, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-26

Vergelijkbare advertenties van BDA