Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kliniek Sint-Jan
Postadres: Kruidtuinlaan, 32,,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Zie specificatie
Tel: +32 28910804
E-mail: ovargin@clstjean.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421215 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=421215
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Queue een Kiosk Management van de nieuwe Polikliniek van de Kliniek Sint-Jan Referentienummer: Clinique Saint Jean-PO–Queue&KioskManagement_2021-IT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Queue een Kiosk Management van de nieuwe Polikliniek van de Kliniek Sint-Jan
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Self-service registratie kiosken II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: KLINIEK ST JAN
II.2.4. Beschrijving
Self-service registratie kiosken
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden
Lot 2II.2.1. Benaming
Ticketautomaten II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Ticketautomaten
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden
Lot 3II.2.1. Benaming
Checkpoints II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Checkpoints
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden
Lot 4II.2.1. Benaming
Informatieschermen wachtzones II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: kliniek st jan
II.2.4. Beschrijving
Informatieschermen wachtzones
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden
Lot 5II.2.1. Benaming
Kastschermen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Kastschermen
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden
Lot 6II.2.1. Benaming
QMS – Queue Management System II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St jan
II.2.4. Beschrijving
QMS – Queue Management System
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden
Lot 7II.2.1. Benaming
Integration layer (« CliniHub ») II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Kliniek St Jan
II.2.4. Beschrijving
Integration layer (« CliniHub »)
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
24 maanden vast+12 maanden+12 maanden+12 maanden met stilzwijgende verlenging, d.w.z. 60 maanden
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie specificatie
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie specificatie
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-10-05 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-10-05
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie specificatie
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbank brussel, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-26