Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Leefmilieu Brussel
Postadres: Havenlaan 86C/3000,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Guillaume Rans
Tel: +32 27757948
E-mail: grans@environnement.brussels
Internetadres(sen): www.leefmilieu.brussels
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst: Levering en installatie van telematicasoftware voor het voertuigenpark van Leefmilieu Brussel Referentienummer: 2021M0174
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48900000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4 (van de oorspronkelijke publicatie)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-24
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-01
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-08
Plaatselijke tijd: 11:00
Afdelingsnummer: IV.2.7
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-01
Plaatselijke tijd: 11:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-08
Plaatselijke tijd: 11:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van uiterste datum voor het indienen van de offertes naar woensdag 8 september 2021.
Wijziging van datum opening van de offertes naar woensdag 8 september 2021.
Hier is de wijziging die in het bestek is aangebracht:
P.21: III.3.3 Hosting
Na afloop van dit contract verbindt de inschrijver aan wie is gegund zich ertoe alle nodige maatregelen te treffen om ervoor te zorgen dat de gegevens gedurende een periode van 10 jaar (vanaf de installatie van de verschillende dozen) worden bewaard, teneinde te voldoen aan de wetgeving inzake de bewaring van archieven van openbare diensten. Deze informatie is voor niemand anders toegankelijk zonder de uitdrukkelijke voorafgaande toestemming van de aanbestedende dienst.
Aangezien de overheidsopdracht voorschrijft dat de gegevens bij uitvoer moeten worden bewaard, is het niet langer nodig de gegevens tot tien jaar na het einde van de opdracht te bewaren.