Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Cultuurconnect
Postadres: Priemstraat 51,BE-1000 Brussel
Tel: +32 472963685
E-mail: hannes.cannie@cultuurconnect.be
Internetadres(sen): www.cultuurconnect.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=420392
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en de implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen Referentienummer: Cultuurconnect-Cultuurconnect-2021001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72212110
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en de implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Ticketingsysteem voor een stedelijke samenwerkingsgroep van kunst- en cultuurhuizen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
maximaal vier mogelijke verlengingen met telkens maximaal één jaar
Lot 2II.2.1. Benaming
Ticketingsysteem voor een regionale samenwerkingsgroep van kunst- en cultuurhuizen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
maximaal vier mogelijke verlengingen met telkens maximaal één jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie selectieleidraad
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie selectieleidraad
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-20 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: EN, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie selectieleidraadDe Engelse tekst van deze aankondiging is een vertaling. Bij onduidelijkheden of contradicties primeert de Nederlandse tekst op de Engelse vertaling.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Zie de verhaalsinstantie in de zin van art. 24 e.v. van de wet rechtsbescherming, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-17