Cultuurconnect

Opdracht voor diensten voor de uitbouw en de implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Cultuurconnect
Postadres: Priemstraat 51,BE-1000 Brussel
Tel: +32 472963685
E-mail: hannes.cannie@cultuurconnect.be
Internetadres(sen): www.cultuurconnect.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=420392


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en de implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen 
Referentienummer: Cultuurconnect-Cultuurconnect-2021001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72212110
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en de implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Ticketingsysteem voor een stedelijke samenwerkingsgroep van kunst- en cultuurhuizen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen  
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
maximaal vier mogelijke verlengingen met telkens maximaal één jaar 

Lot 2

II.2.1. Benaming
Ticketingsysteem voor een regionale samenwerkingsgroep van kunst- en cultuurhuizen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Opdracht voor diensten voor de uitbouw en implementatie van een ticketingsysteem en uitbreidingen voor groepen van kunst- en cultuurhuizen  
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
maximaal vier mogelijke verlengingen met telkens maximaal één jaar 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
zie selectieleidraad

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie selectieleidraad

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-20 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  EN, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
zie selectieleidraadDe Engelse tekst van deze aankondiging is een vertaling. Bij onduidelijkheden of contradicties primeert de Nederlandse tekst op de Engelse vertaling.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Zie de verhaalsinstantie in de zin van art. 24 e.v. van de wet rechtsbescherming, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-17

Vergelijkbare advertenties van BDA