Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Agentschap voor de Ondersteuning van het Bedrijfsleven
Postadres: Charleroisesteenweg 110,BE-1060 Brussel
E-mail: legal@hub.brussels
Internetadres(sen): https://hub.brussels/fr/?gclid=Cj0KCQjwub-HBhCyARIsAPctr7xataYRvvGmp3MQ1A8Y4-jgrHF1POnqT90zjc1UAm57bqwx5rAUQmkaAp45EALw_wcB https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=417811
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor leveringen die betrekking heeft op productie van het meubilair voor de incubatoren. Referentienummer: ABAE-MPD20210007-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39100000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De Auberge Espagnole en Kokotte zijn twee projecten die geleid worden door de Aanbestedende overheid, hub.brussels.
Beide hebben tot doel kandidaat-handelaars hun bedrijfsconcept te laten testen met een lager risico en tegelijkertijd de aantrekkelijkheid van de wijk te verbeteren. De ondernemingen worden in 3 fasen begeleid: voor, tijdens en na de uitbating.
Kokotte is alleen voor horecaprojecten bedoeld, terwijl [Auberge Espagnole] voor niet-horeca-bedrijfsconcepten is bestemd.
Auberge Espagnole heeft op dit moment twee vestigingen (Etterbeek en Sint-Gillis). In de komende maanden zullen er andere vestigingen neerstrijken.
Voor Kokotte zijn er twee nieuwe vestigingen voorzien voor 2022.
In de komende jaren kunnen er andere vergelijkbare concepten worden ontwikkeld. De ontwikkeling van een netwerk van commerciële incubatoren is een van de opdrachten die in de Gewestelijke Beleidsverklaring aan hub.brussels worden toegekend.
Meer informatie op: https://hub.brussels/nl/incubatoren/
In het kader van de toekomstige vestigingen van Auberge Espagnole wil hub.brussels een beroep doen op een dienstverlener voor adviesverlening inzake design en binnenhuisinrichting, voor de productie, levering en montage van modulair meubilair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-17
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: II.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Aanvang
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-11-01
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-08-23
Plaatselijke tijd: 12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-06
Plaatselijke tijd: 12:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-08-23
Plaatselijke tijd: 12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2021-09-06
Plaatselijke tijd: 12:00
Afdelingsnummer: II.2.4)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Beschrijving van de aanbesteding
In plaats van:
Het project bestaat uit twee hoofdfasen: . Fase 1 van het project was het voorwerp van een eerdere overheidsopdracht voor de vaststelling van prestatie-eisen door een projectauteur, voor modulair en aanpasbaar meubilair dat de basis zal vormen van de inrichting van toekomstige incubatoren. Deze vorige opdracht werd afgesloten met de ontvangst van de technische clausules en de meetstaat met geraamde hoeveelheden van de te vervaardigen elementen van het modulaire meubilair (zie bijlagen 4 en 5). . Fase 2 van het project, waarop deze opdracht betrekking heeft, is gericht op de productie van dit meubilair. Ze is opgesplitst in 3 posten:. Post 1 – Adviesverlening en expertise op het gebied van design / technische ondersteuning van de productie: de voorstellen voor de inrichting van de incubatoren challengen, nadenken over de componenten van het meubilair, adviesverlening over het gebruik van materialen, . . Post 2 – Realisatie van het meubilair: diensten in verband met de productie, het vervoer en de installatie van meubilair voor elke incubator. . Post 3 – Realisatie van de componenten van het meubilair per eenheid. Productiebestelling per eenheid voor elk van de in post 2 opgesomde componenten van het meubilair en andere elementen die tijdens de uitvoering van de overeenkomst noodzakelijk kunnen blijken. De productie van het meubilair zal van start gaan zodra de opdracht is gegund, met de productie van twee sets meubilair voor incubatoren (zie 4.4 Beschrijving van de productiefasering). De levering van deze twee eerste producties wordt gewenst tegen begin november. Ze zal in 2022 worden gevolgd door twee andere producties. In de jaren daarna zullen maximaal twee producties per jaar gerealiseerd worden. Het gaat dus om een vermoedelijke hoeveelheid van negen producties over de gehele duur van het voor drie jaar gesloten contract (inclusief verlengingen). hub.brussels streeft ernaar de waarden van duurzame ontwikkeling en circulariteit te integreren in al zijn activiteiten. Over het algemeen wordt aan de dienstverlener gevraagd hetzelfde te doen en in zijn keuzes en voorstellen de meest duurzame optie te kiezen. Bijgevolg moet hij in zijn Offerte de getroffen voorzieningen weergeven. Hierbij wordt aan de dienstverlener sterk aangeraden om: . - een maximum aan materialen te hergebruiken; . - te voorzien in een kanaal voor het afvoeren en hergebruiken van de elementen van het meubilair van de incubatoren wanneer deze kapot, versleten of niet meer bruikbaar zijn; . - te werken met duurzame of herbruikte materialen;. - te werken met dienstverleners en leveranciers die dezelfde principes in acht nemen. . In deze duurzaamheidsvoorwaarden waarmee tijdens de uitvoering van de opdracht rekening gehouden moeten worden, zijn minimale eisen opgenomen. Indien de inschrijver hiermee in zijn offerte geen rekening houdt, zal deze als onregelmatig worden beschouwd en bijgevolg van de plaatsingsprocedure worden uitgesloten.
Te lezen:
Het project bestaat uit twee hoofdfasen: . Fase 1 van het project was het voorwerp van een eerdere overheidsopdracht voor de vaststelling van prestatie-eisen door een projectauteur, voor modulair en aanpasbaar meubilair dat de basis zal vormen van de inrichting van toekomstige incubatoren. Deze vorige opdracht werd afgesloten met de ontvangst van de technische clausules en de meetstaat met geraamde hoeveelheden van de te vervaardigen elementen van het modulaire meubilair (zie bijlagen 4 en 5). . Fase 2 van het project, waarop deze opdracht betrekking heeft, is gericht op de productie van dit meubilair. Ze is opgesplitst in 3 posten:. Post 1 – Adviesverlening en expertise op het gebied van design / technische ondersteuning van de productie: de voorstellen voor de inrichting van de incubatoren challengen, nadenken over de componenten van het meubilair, adviesverlening over het gebruik van materialen, . . Post 2 – Realisatie van het meubilair: diensten in verband met de productie, het vervoer en de installatie van meubilair voor elke incubator. . Bij de sluiting van het opdracht wordt een vaste bestelling geplaatst voor een gewenste levering begin december. De overige facultatieve bestellingen (produkties) zullen in beginsel geplaatst worden in een tempo van 2 per jaar, voor de gehele duur van het contract (3 jaar), d.w.z. een geraamd aantal van 7 bestellingen (produkties) voor de gehele duur van het contract.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
- Wijziging van de beschrijving en de opzet van de opdracht in de aankondiging van de opdracht en het bijzonder bestek.
- Wijziging van de datum voor de indiening van de offertes.
- Opneming van een herzieningsclausule in de bijzondere voorwaarden van het contract.
- Wijziging van de beschrijving van de aanbesteding (bijlage 5 van het bijzonder bestek): wijziging van de geraamde hoeveelheden van punt 2 en schrapping van punt 3.