Sc En Bord De Soignes

Renovatiewerkzaamheden van de stookruimte Elanstraat 73 1170 Bruxelles



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: SC en Bord de Soignes
Postadres: Houlettelaan, 93,BE-1160 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Dorothée Ghequière
Tel: +32 24352377
E-mail: D.Ghequiere@ebds.brussels
Internetadres(sen): www.enborddesoignes.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatiewerkzaamheden van de stookruimte Elanstraat 73 1170 Bruxelles  
Referentienummer: 2021/037
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Renovatiewerkzaamheden van de stookruimte Elanstraat 73 1170 Bruxelles  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2022-03-01
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De aandacht van de inschrijver wordt gevestigd op het feit dat voorafgaandelijk aan de toewijzing van de opdracht, de aanbestedende overheid zelf via de webservice Telemarc de echtheid zal nagaan van de elementen in de verklaring op erewoord van de inschrijver die in aanmerking komt om de opdracht te behalen, namelijk:• de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen aan het RIZIV;• de juridische situatie van de bedrijven (geen faillissement of gelijksoortige situatie) in de Kruispuntbank van Ondernemingen;• de balans van belastingschulden (FOD Financiën)Als de inschrijver geen werkgever is, dan dient hij bij zijn offerte een recent attest te voegen dat werd afgeleverd door het RSVZ en bevestigt dat de kandidaat of de inschrijver in regel is met de verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen voor zelfstandigen.De aandacht van de inschrijver wordt gevestigd op het feit dat in toepassing van artikel 69 van de wet van 17 juni 2016 de aanbestedende overheid zich het recht voorbehoudt om een inschrijver van deelname aan de opdracht uit te sluiten wanneer de aanbestedende overheid kan aantonen, met elk passend middel, dat de kandidaat of inschrijver bij de uitoefening van zijn beroep een ernstige fout heeft gemaakt waardoor zijn integriteit in twijfel kan worden getrokken of wanneer de kandidaat of inschrijver in staat van faillissement of vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, aangifte heeft gedaan van zijn faillissement of voor hem een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Niet van toepassing.
Eventuele minimumeisen:
1. Niet van toepassing.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bewijs van erkenning door het BIM .

Eventuele minimumeisen:
1. Bewijs van erkenning door het BIM van de technicus (technici) die de taken zal (zullen) uitvoeren die in dit bestek worden beschreven. Technicus voor ketels EPB type G2 - attest van het BIM door de inschrijver als bijlage bij zijn offerte voor te leggen.
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-15 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-01-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-09-15
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Elektronische openning

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Inschrijvers die vragen hebben, moeten de aanbestedende dienst, na raadpleging van de aankondiging van de opdracht, hiervan uiterlijk 15 kalenderdagen vóór de datum van indiening van de deelnemingsaanvragen schriftelijk in kennis stellen via het forum. De aanbestedende dienst reageert op dezelfde manier uiterlijk zes dagen vóór de uiterste datum voor ontvangst van de deelnemingsverzoeken.Aanvragen en offertes kunnen enkel elektronisch worden ingediend op de e-Tendering-website https://eten.publicprocurement.be/.Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: 18/08/2021 om 10.00Contactpersoon: Christel JOASSIN: 0490/47.60.34 - @:c.joassin@ebds.brussels. Tijdens het bezoek zullen aanvullende documenten worden verstrekt.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-08-10

Vergelijkbare advertenties van BDA