Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Hechtel-Eksel
Postadres: Don Boscostraat 5,BE-3940 Hechtel-Eksel
Contactpersoon: De heer Jurgen Baeke
Tel: +32 11730159
E-mail: jurgen.baeke@hechtel-eksel.be
Internetadres(sen): www.hechtel-eksel.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering dranken gemeentelijke gebouwen Referentienummer: 2021013_806
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15900000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE225
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Lokaal Bestuur Hechtel-Eksel wenst over te gaan tot de aanstelling van een leverancier voor het leveren van dranken op afroep op verschillende gemeentelijke locaties binnen de grenzen van Hechtel-Eksel. Het gaat om een breed assortiment, bestaande uit onder meer bieren, waters en frisdranken, zuiveldranken, dranken in blik, aperitieven en wijnen, fair-trade-dranken, . Buiten de leveringen op vaste locaties dienen er ook leveringen te gebeuren tijdens occasionele evenementen en feestelijkheden georganiseerd door, of ondersteund door Lokaal Bestuur Hechtel-Eksel. Het kostenloos ter beschikking stellen van noodzakelijke uitrusting voor de exploitatie van de gelegenheden maakt deel uit van de opdracht. Het gaat dan o.a. om uitrustingsstukken als tapinrichtingen, koelingen, flessenfrigo’s, spoelbakken, glazen of plastic bekers, decoratie, . Het contract wordt afgesloten voor een termijn van 12 maanden, en kan 3 x verlengd worden met een termijn van telkens 12 maanden.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Een eventuele opzegging wordt steeds per aangetekende zending toegestuurd aan de opdrachtnemer. Indien de opdracht niet wordt verlengd kan de opdrachtnemer hiervoor geen schadevergoeding eisen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. De bankverklaring dient te gelden voor 2021.
2. Uit het bewijs dienen de aard van de verzekerde risico’s, het (maximaal) verzekerde bedrag, en de hoogte van het eigen risico te blijken. Deze dienen aangepast te zijn aan de aard van deze specifieke opdracht.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van de omschrijving van de opdracht, het opdrachtbedrag (gemiddelde over 1 jaar), de start- en einddatum van het contract, en de naam en contactgegeevens van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. De opgegeven referentie-opdrachten dienen meerjarige contracten te zijn, die momenteel nog lopen, of waarvan de einddatum niet ouder is dan drie jaar. De referentie-opdrachten dienen betrekking te hebben op het leveren van een breed gamma aan dranken (bieren, frisdranken, wijnen, .) op afroep op verschillende locaties. Het opdrachtbedrag (gemiddelde over 1 jaar van de referentie-opdracht) dient hoger te liggen dan 50.000,00 euro excl. btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-21 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-01-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-09-21
Plaatselijke tijd: 10:30
Adres: Gemeentehuis, raadszaal
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Een plaatsbezoek aan de verschillende leverplaatsen is verplicht. De kandidaat dient hiervoor contact op te nemen met leidend ambtenaar Jurgen Baeke (tel 011 73 01 59 - jurgen.baeke@hechtel-eksel.be).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-30