Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Hoofdstedelijk Parlement
Postadres: Eikstraat 22,BE-1005 Brussel
Tel: +32 25496211
Fax: +32 25496212
E-mail: greffe@parlement.brussels
Internetadres(sen): www.parlement.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=418709
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de saneringswerken van het onthaal- en informatiecentrum van het Brussels Parlement Referentienummer: PRB-A/350-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De werken hebben meer bepaald als voorwerp de saneringswerken van het onthaal- en informatiecentrum van het Brussels Parlement, met inbegrip van de installatie van mechanische ventilatie, de afdichting van de muren tegen de grond en de herstelling van de binneninrichting van deze ruimte, gelegen in de Lombardstraat 71-73-75 te Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Lombardstraat 71-73-75 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De werken hebben meer bepaald als voorwerp de saneringswerken van het onthaal- en informatiecentrum van het Brussels Parlement, met inbegrip van de installatie van mechanische ventilatie, de afdichting van de muren tegen de grond en de herstelling van de binneninrichting van deze ruimte.
II.2.7. Looptijd
240 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
3 referenties van gelijkaardige werken
Eventuele minimumeisen:
Cat. D - Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-17 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-28