Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Sint Lazarusplein, 2,BE-1035 Brussel
Tel: +322 2041973
Fax: +32 499868008
E-mail: ncoppin@gov.brussels
Internetadres(sen): http://gov.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402070
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor verschillende werken die moeten worden uitgevoerd tijdens het onderhoud, de restauratie en/of de integratie van kunstwerken in de metro- en premetrostations van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3113-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het onderhavig bijzonder bestek beheert de leveringen, diensten en werken betreffende verschillende werken die moeten worden uitgevoerd tijdens het onderhoud, de restauratie en/of de integratie van een kunstwerk in de metro- en premetrostations.
-
Ze omvatten onder andere:
-
- voorbereidende werkzaamheden,
- schilderwerken,
- anti graffiti behandeling,
- herstelling en aanpassing van binnenbeglazing,
- binnen gevelbekledingen,
- huur van materieel voor de leidende ambtenaar door de aannemer,
- plaatsing van levenslijnen,
- voorlopige scheidingswanden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-08
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er wordt ter kennis van de inschrijvers gebracht dat:
-
1. Documenten toegevoegd:
-
“Veiligheids -en gezondheidsplan”
“Info Aannemers”
-
De opening van de offertes voorzien op vrijdag 13 augustus 2021 om 10 u wordt behouden;
-
BELANGRIJK:
-
In de bij zijnde offerte te voegen documenten vermeldt de inschrijver dat hij kennis genomen heeft van dit verbeterend bericht.