Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw
Postadres: Ziekenhuislaan 100,BE-1500 Halle
Contactpersoon: De heer Eric De Brabanter
Tel: +32 23636273
Fax: +32 23631210
E-mail: aankoop@sintmaria.be
Internetadres(sen): www.sintmaria.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst met meerdere leveranciers niet alle voorwaarden bepaald voor multifunctioneel meubilair Referentienummer: AZSINTMARIA/2021-013
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 30000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Tafels - klaptafels - staantafels II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw, Ziekenhuislaan 100 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat diverse tafels voor een ziekenhuis. Zonder exhaustief te zijn vallen hieronder tafels, klaptafels, staantafels.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Zitmeubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw, Ziekenhuislaan 100 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat divers zitmeubilair voor een ziekenhuis. Zonder exhaustief te zijn vallen hieronder bezoekersstoelen, armstoelen, stapelbare stoelen, hoge en lage krukjes, zitbanken met bijpassende stoelen of zetels
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Kantoormeubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw, Ziekenhuislaan 100 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat divers kantoor meubilair voor een ziekenhuis.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 4II.2.1. Benaming
Patiëntzetels II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Algemeen Ziekenhuis Sint-Maria vzw, Ziekenhuislaan 100 te 1500 Halle
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel omvat patiëntzetels voor gebruik in een ziekenhuis.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. * Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest (*) / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.(*)winst voor belastingen en interest: indien er een verlies is, dient dit bedrag van een min-teken te worden voorzien.De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.
Eventuele minimumeisen:
1. - Score 1,8 op de Z-score.
Wanneer de score lager is, is een expliciete verklaring van de revisor of erkend accountingkantoor vereist waarbij uitgelegd wordt waarom de score lager ligt en waarom dit geen probleem vormt voor de uitvoering van deze opdracht. In voorkomend geval dient de revisor of erkend accountingkantoor ieder jaar bij het neerleggen van de jaarrekening een update van deze verklaring te geven én zal de aanbieder toch een borg van 5% stellen gedurende de looptijd van de overeenkomst.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Relevante ervaring en deskundigheid van de inschrijver in de betrokken domeinen van de onderscheiden percelen binnen de gezondheidszorg. Meer bepaald zullen per inschrijver de relevante referenties beoordeeld worden op de mate van vergelijkbaarheid met deze opdracht (zorgsector en meer bepaald ziekenhuisomgeving, budget, gefaseerde uitrol op basis van een masterplan) 2. De inschrijver bewijst beroep te kunnen doen op een goed draaiende dienst na verkoop en herstellingsdienst. Deze service dient zowel beschikbaar te zijn bij uitlevering van grote partijen meubilair, als bij on-going business en bij onvoorziene omstandigheden (hoe kan de inschrijver bv. ondersteunen wanneer er onverwacht een cruciaal meubel defect is (bv patiëntenzetel), .?). De aanbestedende overheid verwacht een correcte service en vlotte bereikbaarheid.
Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst met minimaal 3 vergelijkbare referenties inzake opdrachten uitgevoerd gedurende de afgelopen 5 jaar. Per referentie worden de coördinaten van de opdrachtgever opgegeven zodat de referentie kan nagetrokken worden. Tevens wordt een korte beschrijving gegeven waarin minimaal de volgende elementen zijn opgenomen: datum uitvoering, orde grootte (budget) van de opdracht, naam opdrachtgever en sector waartoe de opdrachtgever behoort alsook hoe de implementatie is verlopen (al dan niet gefaseerd, plan van aanpak, levertermijnen, .).
2. De inschrijver legt haar SLA voor waarin de service met concrete KPI's omschreven is. Tevens wordt de aard van de dienst (eigen dienst of in onderaanneming), de bereikbaarheid, de bezetting, . beschreven.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-23 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van gerechtelijk arrondissement Brussel, BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-05