Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Vorst
Postadres: Pastoorstraat 2,BE-1190 Vorst
Tel: +32 23702211
Fax: +32 23702213
E-mail: contact@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Openbare Werken - Grote Werven
Postadres: Pastoorstraat 2,BE-1190 Vorst
Contactpersoon: Mevrouw Ewa Kotyza
Tel: +32 23481719
Fax: +32 23481751
E-mail: ekotyza@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Restauratie en renovatie van het Gemeentehuis, Fase III: inrichtingswerken van de zolder Referentienummer: 2021-T-028
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Restauratie en renovatie van het Gemeentehuis, Fase III: inrichtingswerken van de zolder
II.2.7. Looptijd
450 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.De inschrijver wordt verzocht bij zijn offerte een geldig uittreksel uit het strafregister te voegen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Presentatie van drie verschillende referenties van de aanbestedingen voor restauratie en renovatie die in de afgelopen 5 jaar zijn uitgevoerd. Aan elke onderstaande voorwaarde moet worden voldaan door middel van een referentie:- een referentie moet betrekking hebben op de ingrijpende verbouwing van een monumentaal pand of een pand met een hoge erfgoedwaarde, waarvan de totale kosten EUR 1.000.000,- exclusief BTW bedragen;- een referentie moet betrekking hebben op een project van meer dan 1.000 m2 met betrekking tot de integratie van speciale technieken;- een referentie moet betrekking hebben op het verbeteren van de energieprestatie van een gebouw van meer dan 500 m2 met erfgoedwaarde. De referenties (prive of openbaar) begrijpen een uitgebreide beschrijving van de missie, de uit te voeren taak door de betreffende uitvoerder, de som en tijd van uitvoering. Deze referenties zullen begeleid zijn van een certificaat van goede uitvoering opgesteld door de Bouwheer.
Eventuele minimumeisen:
1. - een referentie moet betrekking hebben op de ingrijpende verbouwing van een monumentaal pand of een pand met een hoge erfgoedwaarde, waarvan de totale kosten EUR 1.000.000,- exclusief BTW bedragen;
- een referentie moet betrekking hebben op een project van meer dan 1.000 m2 met betrekking tot de integratie van speciale technieken;
- een referentie moet betrekking hebben op het verbeteren van de energieprestatie van een gebouw van meer dan 500 m2 met erfgoedwaarde.
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), klasse 6
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-09-20
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Sous peine de nullité absolue de son offre, le soumissionnaire est tenu d'effectuer une visite des lieux.Pour que son offre soit considérée comme régulière, le soumissionnaire est tenu de visiter les lieux en présence de l’architecte communal et de joindre cette attestation à son offre.Le soumissionnaire doit prendre contact avec l’architecte communal afin d’assister à la visite des lieux le vendredi 27/08 à 10h00, le lundi 30/08 à 14h00 ou le vendredi 03/09 à 10h00.Personne de contact : Madame Ewa KotyzaTéléphone : 02/348.17.19E-mail : ekotyza@forest.brussels Le soumissionnaire joint à son offre l’attestation en annexe correctement complétée.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-07