Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: PERSPECTIV.archi (Architectuurbureau Karel Breda bv)
Postadres: kerkplein 5,BE-1930 zaventem
Contactpersoon: Isolde Verhulst
Tel: +32 23378199
E-mail: isolde@perspectiv.archi
Internetadres(sen): www.perspectiv.archi https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=416522
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Restauratie O.-L.-V.-kerk ALSEMBERG, FASE 1 Referentienummer: Architectuurbueau Karel Breda bvba-P272F1_ALSEMBERG_OLV-kerk-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45261210AB36
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Restauratie O.-L.-V.-kerk ALSEMBERG, FASE 1: restauratie van daken en daktimmer, stenen borstweringen, hemelwaterafvoer
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: ALSEMBERG (Beersel)
II.2.4. Beschrijving
Restauratie van alle daken en daktimmer, regenwaterafvoer, borstweringen van de kerk O.-L.-V. Te Alsemberg (m.u.v. de westertoren)
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie administratief bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie administratief bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-24 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-31
Plaatselijke tijd: 16:00
Adres: elektronische indiening
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
aanbestedingsdocumenten kunnen digitaal verkregen worden mits voorafgaandelijke bewijs wordt opgestuurdvan erkenning als aannemer D24 via: info@perspectiv.archi
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
procureur des Konings
Nerviërsstraat 60, BE-1730 Asse
Tel: +32 24511811
E-mail: parket.hv@just.fgov.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
zie administratief bestek
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-05