Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Cindy Escada
Tel: +32 25637361
E-mail: cindy.escada@stib.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=416101
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Huur van een mobiel waterstoftankstation voor een bus Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4727-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 24111000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Huur van een mobiel waterstoftankstation voor een bus
- Technische bijstand voor het waarborgen van de aspecten die verband houden met de beveiliging van de site en de veiligheid van gebruik.
- Ondersteuning voor het opmaken van het aanvraagdossier voor een milieuvergunning (technische gegevens aangaande het station)
- Inwerkingstelling van het mobiel tankstation
- Opleiding van het personeel dat het mobiel tankstation voor de bus zal moeten gebruiken
- Opleiding van het medisch hulppersoneel dat zal moeten tussenkomen als er zich een probleem voordoet
- Geregeld bijvullen van het waterstofstation met de nodige hoeveelheden
- Onderhoud van het mobiel tankstation gedurende de huurperiode
De volledige technische specificaties zullen overgemaakt worden op het moment dat het bestek wordt bezorgd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
II.2.4. Beschrijving
Zie korte beschrijving punt II.1.4)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2020/S 193-467544
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1V.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2021-06-23
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: EOLY
Postadres: Villalaan 96,,BE-1500 Halle
NUTS-code: BE241
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
1. Wijze van indienen – e-procurementHet indienen en ontvangen van offertes en/of aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronischewijze en gebeurt via https://eten.publicprocurement.beMet elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tenderingapplicatie en niet per e-mail!De offertes en/of aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.Gelieve voor buitenlandse kandidaten rekening te houden met de procedures en termijnen die nodig zijn voor het verkrijgenvan een certificaat voor de elektronische handtekening van uw dossier. Het is eveneens mogelijk om een andere persoon temachtigen om elektronisch te ondertekenen. In dit geval moet het bewijs van de volmacht aan de offerte en/of aanvraag totdeelneming worden toegevoegd.Voor meer informatie, gelieve te raadplegen: http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van een kandidatuur aanvaarden de kandidaten onvoorwaardelijk de inhoud van de aankondiging vanopdracht, van de bijhorende documenten en aanvaarden zij door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een kandidaatin dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post ten laatste 15 kalenderdagen voor deuiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend te maken aan de aanbesteder (via de contactpersoondie vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht) met omschrijving van de reden.3. De gevraagde gegevens dienen in de UEA ingevuld te worden. Enkel bewijsstukken waar in de UEA of de aankondiging om isverzocht mogen en moeten als bijlage bij de aanvraag tot deelneming worden toegevoegd. Ongevraagd verstrekte informatiezal niet worden beoordeeld.4. Een kandidaat mag desgevallend een beroep doen op de capaciteit van andere entiteiten, ongeacht de juridische aardvan zijn banden met die entiteiten. In dat geval moet hij aan de aanbestedende overheid bewijzen dat hij over de nodigeresources zal beschikken om de opdracht uit te voeren, door voorlegging van het engagement van die entiteiten dat ze voordeze specifieke opdracht deze resources ter beschikking van de opdrachtnemer zullen stellen. Deze entiteit dient zich in eenafzonderlijk Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor alle door de kandidaat aangegane engagementen garant testellen en dient zich ertoe te verbinden om haar volledige medewerking te verlenen en om in het kader van deze opdrachtalle noodzakelijke resources ter beschikking van de MIVB te stellen. Onder diezelfde voorwaarden kan een vereniging vankandidaten een beroep doen op de capaciteit van deelnemers aan de vereniging en op die van andere entiteiten.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013betreffende de motivering, de informatie en de rechts-middelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voorwerken, leveringen en diensten, worden de verhaal-procedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in de§§ 2 tot 4, 5 §1 en 6 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, alnaargelang.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassingwordt gemaakt van artikel 18 bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaarVI.4.4)
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-07-01