Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Anderlecht
Postadres: Raadsplein, 1,BE-1070 Anderlecht
Tel: +32 25580800
Fax: +32 25237984
E-mail: info@anderlecht.brussels
Internetadres(sen): www.anderlecht.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Economische Zaken
Postadres: Rue de Birmingham, 225 - 2ème étage,BE-1070 Anderlecht
Contactpersoon: De heer Vincent VAN HUYCK
Tel: +32 25265994
E-mail: emploi@anderlecht.brussels
Internetadres(sen): www.anderlecht.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Huur, vervoer, opbouw en afbraak van de chalets voor de kerstmarkt - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 21-054 CAAC
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 98390000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Huur, vervoer, opbouw en afbraak van de chalets met verlichting en een elektrisch verwarmingssysteem 600/1200 watt voor de Kerstmarkt in het Centrum II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: vaillance, Marché de Noël, Dapperheidsplein (parking en voetgangszone) en d'Aumalestraat te 1070 Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
7 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
Lot 2II.2.1. Benaming
Huur, vervoer, opbouw en afbraak van de chalets met verlichting en een elektrisch verwarmingssysteem 600/1200 watt voor de Kerstmarkt in de Goede Luchtt II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Wijk Goede Lucht Auguste Bourgeoisstraat, 1070 Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
7 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Deze verklaring op eer geldt voor de documenten of getuigschriften betreffende de uitsluitingsgronden dat gratis toegankelijk zijn voor de aanbesteder via gratis ter beschikking gestelde gegevensbanken maar geldt eveneens voor de verplichte uitsluitingsgronden inzake het uittreksel uit het Strafregister.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen:- Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ;- De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO;- Het attest fiscale schulden (FOD Financiën);De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 1: Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, te weten het huur, vervoer, opbouw en afbraak van chalets met verlichting en verwarmingsysteem met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Enkel voor perceel 2: Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, te weten het huur, vervoer, opbouw en afbraak van chalets met verlichting en verwarmingsysteem met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. 40.000,00 EUR BTWI per referentie
2. 4.000,00 EUR, BTWI per referentie
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-27 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op een moment in onderling overleg gekozen met de dienst Economische ontwikkelingDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat, 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-29