Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen
Postadres: Sterrenkundelaan, 1,BE-1210 Brussel
Contactpersoon: SALMON YVes
Tel: +32 22091921
Fax: +32 22091960
E-mail: info@ocm-cdz.be
Internetadres(sen): www.ocm-cdz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=415417
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Openbare procedure voor de schoonmaak van de lokalen, de vensters en het vast tapijt gebruikt door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen Referentienummer: OCM-CDZ/2021/001/CLE-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak van de lokalen, de ramen van de vensters en de ramen van de glazen tussenschotten, van het aluminium raamwerk ervan en van het aluminium raamwerk van de vensters, alsook van het vast tapijt, van de twee verdiepingen (9de en 10de) van het gebouw gebruikt door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Sterrenkundelaan 1 te 1210 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van de lokalen, de ramen van de vensters en de ramen van de glazen tussenschotten, van het aluminium raamwerk ervan en van het aluminium raamwerk van de vensters, alsook van het vast tapijt, van de twee verdiepingen (9de en 10de) van het gebouw gebruikt door de Controledienst voor de ziekenfondsen en de landsbonden van ziekenfondsen
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-09-01 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-09-01
Plaatselijke tijd: 16:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-28