Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Cvba LE LOGIS-FLOREAL
Postadres: GeorgesBenoidtlaan, 22,BE-1170 Brussel
Contactpersoon: Vincent Babe
Tel: +32 026724476
E-mail: vbabe@lelogisfloreal.be
Internetadres(sen): www.lelogis1170.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=414852
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanduiding van een dienstverlener belast met het preventief en correctief onderhoud van de individuele stookplaatsen van 988 woningen Referentienummer: SCL LE LOGIS-2021/06/MS410-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
preventief en correctief onderhoud en van de individuele stookplaatsen van 988 woningen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Geheel van het patrimonium van de cvba Le Logis-Floréal – zie inventaris van de stookplaatsen in Bijlage 3
II.2.4. Beschrijving
Aanduiding van een dienstverlener belast met het preventief en correctief onderhoud van de individuele stookplaatsen van 988 woningen
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016, mogen de inschrijvers niet voldoen aan één van de uitsluitingsgronden bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.De inschrijvers voegen bij hun offerteA/ Naleving van Art. 68 van de wet van 17 juni 2016 en van Art. 62 van het koninklijk besluit "plaatsing":De inschrijver die personeel tewerkstelt dat valt onder de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn aanvraag tot deelname een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij in orde is met de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid. De inschrijver die personeel tewerkstelt dat ressorteert onder een andere lidstaat van de Europese Unie en dat niet hierboven bedoeld wordt, voegt een attest toe dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij in orde is met zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.Het attest heeft betrekking op het laatste verstreken kalendertrimester vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes.B/ Naleving van Art. 68 van de wet van 17 juni 2016 Art.63 van het besluit "plaatsing":De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelname een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale beroepsverplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest slaat op de laatste verstreken fiscale periode vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes.Voor een Belgische inschrijver moet het attest uitgereikt zijn door de FOD Financiën.C/ De eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in Art. 70 van de wet van 17 juni 2016 Overeenkomstig artikel 39 van het besluit "plaatsing" dat stelt dat de documenten betreffende de opdracht het toepassingsgebied van de verklaring op eer kunnen verbreden. Door zijn offerte in te dienen, verklaart de inschrijver:op zijn erewoord dat hij in het bezit is van de hieronder vermelde documenten en verbindt hij zich ertoe om ze op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid binnen een termijn van 10 dagen te leveren (deze documenten worden gevraagd in het geval dat de inschrijver in aanmerking komt voor de selectie). D. StrafregisterUittreksel van het strafblad of equivalent document dat afgeleverd werd door een bevoegde administratieve of gerechtelijke autoriteit van het betrokken land.E. Attest van niet-faillissement Een attest dat afgeleverd werd door de bevoegde overheid van het betrokken land en dat verklaart dat de inschrijver zich niet bevindt in een toestand van faillissement, vereffening, beëindiging van de activiteiten of gerechtelijke reorganisatie of geen aangifte van faillissement heeft gedaan of niet het voorwerp heeft uitgemaakt van een procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie, of zich niet bevindt in een analoge toestand die voortvloeit uit een procedure van dezelfde aard die in de nationale wetgevingen of reglementeringen bestaatVoor de documenten vermeld in punt A/, B/ en E/ zal de aanbestedende overheid gebruik maken van Télémarc, en ze zullen enkel aan de inschrijvers gevraagd worden indien ze niet langs deze weg verkregen kunnen worden.Wanneer een hierboven gevraagd document of attest niet in het betrokken land wordt afgeleverd of niet alle voorziene gevallen betreft, kan het worden vervangen door een verklaring onder ede van de betrokkene voor een gerechtelijke of administratieve overheid, een notaris of een gekwalificeerde beroepsinstelling van het land van herkomst of afkomst (artikel 72§2 van het besluit van 18 april 2017).De ondervraagde inschrijver beschikt maximaal over een termijn van 12 kalenderdagen vanaf de datum van de aan hem gerichte vraag om de vereiste documenten voor te leggen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De offerte duidt het volgende aan: 1) De inschrijver moet een voldoende technische bekwaamheid voorleggen en beantwoorden aan alle wettelijke en reglementaire voorwaarden voor de uitoefening van zijn beroep. Hij moet in het bijzonder moeten aantonen dat hij minstens over 10 EPB-verwarmingstechnici van niveau GI of GII beschikt, door bij zijn offerte de kopie van de GI of GII accrediteringen van deze 10 technici te voegen.2) De inschrijver moet het bewijs leveren van zijn bekwaamheid om de opdracht goed uit te voeren door 3 referenties voor te leggen (zie art. II.8 §4 van het BB). De inschrijver zal een lijst toevoegen van minimum 3 referenties van contracten voor onderhoud en herstelling van installaties van individuele ketels. De referenties zullen betrekking hebben op minstens 3 verschillende klanten.Opdat de referenties ontvankelijk zouden zijn, dienen de volgende inlichtingen en/of documenten te worden voorgelegd: • De begindatum van het contract, die na 31/05/2018 moet liggen om ontvankelijk te zijn,• de naam van de klantonderneming, de naam en de gegevens van een vertegenwoordiger van de klant, • de referenties zullen minstens betrekking hebben op:• het beheer van ketels in 300 appartementen,• het beheer van 250 individuele verwarmingsketels van individuele huizen,• per voorgelegde referentie, een attest van goede uitvoering van de opdracht, opgesteld op naam van de persoon die zich erop beroept, ondertekend door de bouwheer.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-06 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-06
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, is elke inschrijver verplicht om het plaatsbezoek bij te wonen. Hij zal de aanbestedende overheid uiterlijk 3 werkdagen vóór het bezoek op de hoogte brengen van de gekozen bezoekdatum. Het bezoek zal ofwel plaatsvinden op Donderdag 8 juli 2021 tussen 9u30 en 12u, ofwel op Vrijdag 9 juli 2021 van 9.30 tot 12.00 uur (per inschrijver wordt slechts één bezoek toegestaan). Het precieze tijdstip zal aan de Aanbesteder gevraagd moeten worden. Het vertrekpunt van elk bezoek is G. Benoidtlaan nr. 22 te 1170 Brussel.Op e-procurement zal een forum gehouden worden. De inschrijvers worden verzocht hun eventuele vragen enkel daar te stellen; vragen zullen enkel langs die weg beantwoord worden.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Vierarmenstraat 13, BE-1000 Brussels
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be/fr
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-21