Belgoprocess Nv

Oproep tot aanvraag tot deelneming - R.O.K. ASTRID-INSTALLATIE



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: BELGOPROCESS NV
Postadres: Gravenstraat 73,BE-2480 DESSEL
Contactpersoon: De heer Ludo Deckers
Tel: +32 14334067
E-mail: ludo.deckers@belgoprocess.be
Internetadres(sen): www.belgoprocess.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - R.O.K. ASTRID-INSTALLATIE 
Referentienummer: LDEC/KEGO/ASTRIDCOMMUNICATIE/2021
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 64214000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 DESSEL
II.2.4. Beschrijving
In het kader van de communicatiedekking in gebouwen heeft Belgoprocess nood aan een dienstverlener die zal instaan voor het leveren, plaatsen en onderhouden van ASTRID-installaties. ASTRID is een gespecialiseerde telecomoperator voor de hulp- en veiligheidsdiensten in België. De opdracht slaat zowel op bestaande installaties in gebouwen als op nieuwe installaties. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De Aanbestedende Overheid zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van Companyweb. De inschrijver voegt hiertoe de 3 recentste afgesloten of neergelegde jaarrekeningen toe aan zijn dossier. In toepassing van artikel 73§4 wet overheidsopdrachten dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn dossier te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient aan volgende criteria te beantwoorden:
• De verhouding tussen de waarde van de opdracht [ EUR 480.700,00] ten opzichte van de totale omzet van de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening mag niet hoger zijn dan 50%.
• Het rendement van het totaal vermogen dient in de laatste goedgekeurde jaarrekening positief te zijn. Indien negatief, dient dit rendement gemiddeld positief te zijn over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen. Indien negatief, dient de inschrijver in de laatst goedgekeurde jaarrekening te beschikken over een eigen vermogen dat groter is dan de helft van het kapitaal van de onderneming;
• De operationele cashflow dient hetzij in de laatste goedgekeurde jaarrekening, hetzij over de drie laatste goedgekeurde jaarrekeningen gemiddeld positief te zijn;
• De verhouding tussen het eigen vermogen en het totaal vermogen dient positief te zijn.
Enkel inschrijvers met voldoende financiële en economische draagkracht zullen weerhouden worden.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de belangrijkste voorbeelden van gelijkaardige uitgevoerde opdrachten over de laatste drie jaar (belangrijkste realisaties) : De inschrijver geeft minimum 5 referenties over de laatste 3 jaar van levering, installatie en onderhoud van telecom apparatuur voor indoor dekking in gebouwen. Twee van deze referenties dienen te slaan op de installatie van ASTRID-installaties.2. De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming de nodige documenten die aantonen dat hij beschikt over de technische uitrusting, de maatregelen m.b.t. kwaliteit en mogelijkheden tot studie en onderzoek.3. De inschrijver dient door ASTRID erkent te zijn.4. De inschrijver dient aan te tonen te beschikken over een deugdelijk kwaliteitssysteem of dat hij voldoende maatregelen treft op het gebied van kwaliteitsbewaking. Een ISO-certificaat kan hiervoor gebruikt worden. Indien een inschrijver hierover niet beschikt, dient hij aan de hand van zijn kwaliteitshandboek en/of procedures aan te tonen te beschikken over gelijkaardige werkwijzen op volgende domeinen: beheer van documenten (werkinstructies, klantspecificaties, …) beheer van registraties (bvb van productiegegevens,…) beheer van kalibraties (een systeem voor kalibratie van meetmiddelen en andere tools, beheer en validatie van meetmethodes voor het productieproces, …) beheer van de opleidingen en de kwalificaties van zijn personeel beheer van wijzigingen het selecteren en kwalificeren van onderaannemers en leveranciers beheer van klachten en non-conformiteiten

Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver geeft minimum 5 referenties over de laatste 3 jaar van levering, installatie en onderhoud van telecom apparatuur voor indoor dekking in gebouwen. Twee van deze referenties dienen te slaan op de installatie van ASTRID-installaties.
2. De inschrijver geeft minimaal aan over welke middelen hij beschikt om de voorafgaande studies uit te voeren om te bepalen welke ASTRID-infrastructuur vereist is in de gebouwen.
3. De inschrijver dient door ASTRID erkent te zijn.
4. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-13 11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-08-31
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK EERSTE AANLEG
KASTEELPLEIN 1, BE-2300 Turnhout
Tel: +32 14447100

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-16

Vergelijkbare advertenties van BDA