Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Zuiderhaard
Postadres: Bronstraat 18,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: Xavier Puttemans
E-mail: projets@foyerdusud.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=414467 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=414467
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst met meerdere opdrachtnemers voor werken voor de renovatie van ongeveer 45 sociale huurappartementen in de gemeente 1060 Sint-Gillis en de gemeente 1190 Vorst. Referentienummer: Le foyer du Sud-RenoLocDIV-Contrat Cadre-2021_01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Renovatie van sociale huurappartementen gelegen in verschillende gebouwen. De oppervlakte van de appartementen en het type appartementen hangt af van de verschillende gebouwen. De appartementen worden tijdens de werkzaamheden niet door de huurders bewoond. Ze staan leeg. Er zijn geen structurele wijzigingen in de appartementen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende gebouwen in 1060 Sint-Gillis en 1190 Vorst
II.2.4. Beschrijving
Renovatie van sociale huurappartementen gelegen in verschillende gebouwen. De oppervlakte van de appartementen en het type appartementen hangt af van de verschillende gebouwen. De appartementen worden tijdens de werkzaamheden niet door de huurders bewoond. Ze staan leeg. Er zijn geen structurele wijzigingen in de appartementen. Het betreft voornamelijk de volgende werkzaamheden: - Eventuele demontage en afvoer met het oog op de renovaties; - Loodgieterij en verwarming; - Binnenafwerking (pleisterwerk, schilderwerken, muurbetegeling, dekvloer, vloerbedekking type laminaat of soortgelijk enz.).
II.2.7. Looptijd
365 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Onverminderd de toepassing van artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 mogen de inschrijvers zich niet in een van de in de artikel 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1/ De inschrijver voegt bij de beschrijving van de werken onder punt II.2.4 5 vijf voorbeelden van gelijkaardige werken die in de afgelopen vijf jaar zijn uitgevoerd voor een minimumbedrag van 20.000 euro excl. btw per bouwplaats. Deze lijst gaat vergezeld van attesten waaruit blijkt dat de omvangrijkste werkzaamheden naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de bouwheer een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Ongeacht de attesten, vermelden deze het bedrag, de plaats en de tijd die de uitvoering van de werken in beslag heeft genomen en preciseren ze of ze volgens de regels van het vak zijn uitgevoerd en op regelmatige wijze tot een goed eind zijn gebracht. Ze vermelden een persoon die verantwoordelijk is voor de klant, met zijn contactgegevens, en of die persoon al dan niet mag worden gecontacteerd.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-10
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Indien de inschrijver het wenst kan hij een facultatief plaatsbezoek bijwonen.De inschrijvers worden verzocht een bezoek (inclusief het aantal personen) per e-mail aan te vragen op het volgende e-mailadres: projets@foyerdusud.be. De aanvragen moeten uiterlijk 15 werkdagen vóór de uiterste datum voor de indiening van de offertes worden gedaan.Tijdens het bezoek zal een logboek worden ingevuld om de aanwezigheid van de inschrijver te bevestigen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre brasstraat, 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be/nl
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre brasstraat, 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be/nl
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre brasstraat, 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be/nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-17