Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Vereniging SVK Brugge
Postadres: Ruddershove 4,BE-8000 Brugge
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Verplancke
Tel: +32 50327398
Fax: +32 50327399
E-mail: annelies.verplancke@ocmw-brugge.be
Internetadres(sen): www.ocmw-brugge.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Werfplein 10: P2 Verwarming, sanitair en ventilatie Referentienummer: tdavp2021_002
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45330000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Werfplein 10 te 8000 Brugge
II.2.4. Beschrijving
Vervangingsnieuwbouw met behoud van voorgevel van een woning gelegen Werfplein 10 te 8000 Brugge. Perceel verwarming, sanitair en ventilatie
II.2.7. Looptijd
10 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De jaarrekeningen van de laatste 2 boekjaren, gecertifieerd door een erkend accountant of bedrijfsrevisor.
Eventuele minimumeisen:
1. Onze financiële dienst zal de jaarrekeningen nazien en indien zou blijken dat de inschrijver financieel ongezond is, kan dit lijden tot uitsluiting.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Verplicht toevoegen van minimaal 3 positieve referenties van openbare besturen / getuigschrift goede uitvoering
Vereiste erkenning: D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 1
D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 1
D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 1
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Juridische situatie van de inschrijver (uitsluitingsgronden)Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Economische en financiële draagkracht van de inschrijver (selectiecriteria)Nr. Selectiecriteria Minimumvereisten1 De jaarrekeningen van de laatste 2 boekjaren, gecertifieerd door een erkend accountant of bedrijfsrevisor. Onze financiële dienst zal de jaarrekeningen nazien en indien zou blijken dat de inschrijver financieel ongezond is, kan dit lijden tot uitsluiting.Technische en beroepsbekwaamheid van de inschrijver (selectiecriteria)Nr. Selectiecriteria Minimumvereisten1 Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatr.(zie opdrachtdocumenten)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-19 09:15
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-01-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-07-19
Plaatselijke tijd: 09:15Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Offertes moeten elektronisch worden ingediend via e-tendering. Er is geen openbare openingszitting.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Gelieve een afspraak met mevr. Annelies Verplancke te maken via mail: annelies.verplancke@mintus.beEen vraag voor het inplannen van een afspraak dient ten laatste aangevraagd te worden 09 juli 2021 om 12u00De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-16