Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Raamovereenkomst voor verschillende werken die moeten worden uitgevoerd tijdens het onderhoud, de restauratie en/of de integratie van kunstwerken in de metro- en premetrostations van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Sint Lazarusplein, 2,BE-1035 Brussel
Tel: +322 2041973
Fax: +32 499868008
E-mail: ncoppin@gov.brussels
Internetadres(sen): http://gov.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=402070


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor verschillende werken die moeten worden uitgevoerd tijdens het onderhoud, de restauratie en/of de integratie van kunstwerken in de metro- en premetrostations van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest 
Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3113-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het onderhavig bijzonder bestek beheert de leveringen, diensten en werken betreffende verschillende werken die moeten worden uitgevoerd tijdens het onderhoud, de restauratie en/of de integratie van een kunstwerk in de metro- en premetrostations.
-
Ze omvatten onder andere:
-
- voorbereidende werkzaamheden,
- schilderwerken,
- anti graffiti behandeling,
- herstelling en aanpassing van binnenbeglazing,
- binnen gevelbekledingen,
- huur van materieel voor de leidende ambtenaar door de aannemer,
- plaatsing van levenslijnen,
- voorlopige scheidingswanden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.I.4) 
II.2.7. Looptijd
96 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en art. 70, 71, 72 en 73 van het KB Passatie van 18 juni 2017

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zien BB i3113

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-08-13 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-03-01
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-08-13
Plaatselijke tijd: 10:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De circuleire van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 26 novembre 2020 betreffende de invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is toepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-15

Vergelijkbare advertenties van BDA