Brussels Hoofdstedelijk Parlement

Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de modernisering van 4 liften en het onderhoud van de liften (10) en platformen voor PBM (2) in de gebouwen van het Brussels Parlement - Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Brussels Hoofdstedelijk Parlement
Postadres: Eikstraat 22,BE-1000 Brussel
Tel: +32 25496211
Fax: +32 25496212
E-mail: greffe@parlement.brussels
Internetadres(sen): www.parlement.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=413962


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de modernisering van 4 liften en het onderhoud van de liften (10) en platformen voor PBM (2) in de gebouwen van het Brussels Parlement - Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 
Referentienummer: PRB-A/429-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45313000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Modernisering van 4 liften en onderhoud (omnium-contract) van de liften (10) en de platformen voor PBM (2) in de gebouwen van het Brussels Parlement, Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 te 1000 Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 te 1000 Brussel 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-09-30
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Erkenning in sub-categorie N1 - klasse 2Certificatie ISO 9001

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-04


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-13

Vergelijkbare advertenties van BDA