Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Brussels Hoofdstedelijk Parlement
Postadres: Eikstraat 22,BE-1000 Brussel
Tel: +32 25496211
Fax: +32 25496212
E-mail: greffe@parlement.brussels
Internetadres(sen): www.parlement.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=413962
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht van werken met als voorwerp de modernisering van 4 liften en het onderhoud van de liften (10) en platformen voor PBM (2) in de gebouwen van het Brussels Parlement - Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 Referentienummer: PRB-A/429-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45313000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Modernisering van 4 liften en onderhoud (omnium-contract) van de liften (10) en de platformen voor PBM (2) in de gebouwen van het Brussels Parlement, Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 te 1000 Brussel
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Lombardstraat 55-57 en 69 en Eikstraat 14 tot 22 te 1000 Brussel
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-10-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2025-09-30
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Erkenning in sub-categorie N1 - klasse 2Certificatie ISO 9001
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-10-04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-13