Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeentebestuur De Panne
Postadres: Zeelaan 21,BE-8660 De Panne
Contactpersoon: Mevrouw Hanne Blieck
Tel: +32 58421616
Fax: +32 58421617
E-mail: hanne.blieck@depanne.be
Internetadres(sen): www.depannne.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanstelling van een sociaal secretariaat (full service), geïntegreerd met nieuw tijdsregistratiesysteem en implementatie van HRM- software voor de periode 2022-2026 Referentienummer: 2021/514
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE258
Voornaamste plaats van uitvoering: Gemeentebestuur De Panne, Zeelaan 21 te 8660 De Panne
II.2.4. Beschrijving
Aanstelling van een sociaal secretariaat (full service), geïntegreerd met nieuw tijdsregistratiesysteem en implementatie van HRM- software voor de periode 2022-2026. Startdatum loon-en personeelsbeheer 01/01/2022. Daarna graduele implementatie van de software voor de SOFT HR. Het sociaal secretariaat voorziet een HRM systeem om de volgende HR-processen te ondersteunen: Module Loon- en personeelsbeheer met dienstverlening via sociaal secretariaat. - berekening en betaling lonen/sociale wetgeving - aangiften externe organismen - digitale documenten voor werkgever en -nemer. - onderhoud, updates, helpdesk en incidentenmanagement - Sociaal-juridische ondersteuning - informatieveiligheid - automatische berichtgeving bij sleutelmomenten (of ten minste filtermogelijkheden) - bijkomende functionaliteiten Module geïntegreerd tijdsregistratiesysteem inclusief telewerk Modules ter ondersteuning van de SOFT HR processen : - HR Ronde en feedback - vorming : opleidingscataloog/platform - werving en selectie - automatische berichtgeving (of ten minste filtermogelijkheden) bij sleutelmomenten (verplichte evaluatiemomenten bij starters na 3 en 6 maand, bij mutaties, bij promoties, … pensionering, bij ziektes meer dan 1 maand/1 jaar, …) - rapportage (dashboards) - bijkomende functionaliteiten Confer infra voor technische vereisten,
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-12-31
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Een bankverklaring moet niet toegevoegd worden op het moment van de inschrijving. Het bestuur behoudt zich evenwel het recht voor om, alvorens tot sluiting van de opdracht over te gaan, alsnog de voorlegging van een bankattest te vragen aan de inschrijver. De kandidaten worden met andere woorden geselecteerd onder een mogelijks voorbehoud van het voorleggen van een bankattest.
2. Een omzetverklaring moet niet toegevoegd worden op het moment van de inschrijving. Het bestuur behoudt zich evenwel het recht voor om, alvorens tot sluiting van de opdracht over te gaan, alsnog de voorlegging van een omzetverklaring te vragen aan de inschrijver. De kandidaten worden met andere woorden geselecteerd onder een mogelijks voorbehoud van het voorleggen van een omzetverklaring.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten (geïntegreerde oplossing zoals beschreven in het bestek) met minstens 2 attesten van goede uitvoering die gedurende de laatste drie jaar in de openbare sector werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiekrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Verklaringen van goede uitvoering van lopende opdrachten kunnen ook worden aanvaard, in de mate dat ze de aanbestedende overheid in staat stelt een duidelijk beeld te vormen van de lopende dienstverlening.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-16 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-02-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-07-20
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Gemeentehuis De Panne, raadzaal gemeentehuis, Zeelaan 21 te De Panne.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://eproadmin.raadvst-consetat.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-09