Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Sint Lazarusplein, 2,BE-1035 Brussel
Contactpersoon: M. Saïd OULAD CHAIB
Tel: +322 2042919
E-mail: souladchaib@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://sprb.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=386611
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de inrichting van het metro- en premetronetwerk van Brussel met het oog op de installatie van een toegangscontrolesysteem (fase 5) Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB i3087-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De aanneming omvat:
• De levering en de plaatsing van elektrische borden nodig voor de voeding van de te installeren uitrustingen en van de bestaande uitrustingen die een verbinding met het toegangscontrolesysteem ;
• De levering en de plaatsing van de voedingskabels en de informaticakabels nodig voor het beheer en de bediening van de uitrustingen ;
• De levering en de plaatsing van het materiaal nodig voor het vervolledigen van de bestaande kabelwegen voor het trekken van de nodige kabels (grondbuizen, kabelbuizen, kabelladders, toezicht putten,…) ;
• De nodige verplaatsingen en toevoegingen van sommige AVM-automaten
• De nodige verplaatsingen en toevoegingen van meubilair (aankondigingspanelen (valven, vuilbakken, …) ;
• De tijdelijke verplaatsing van uitrustingen van de bestaande controlelijnen gedurende de periode van inrichtingswerken ;
• De aanpassing van de omgeving voorzien van poortjes (herstelling/aanpassing van vloeren en muren, het schrappen van lokalen, het verplaatsen van brandnissen,…) ;
• Het demonteren, het verwijderen en het afvoeren van uitrustingen, van meubilair (bestaande TT-borden, enkele lokaaltjes voor toezichtscontrole over lokaal en relingen, aankondigingspanelen (valven…), van enkele controlelijnen en van kabels die niet hergebruikt worden;
• Het demonteren, laden, transporteren, lossen en opslaan van de kluizen die de toegangscontrolelijn(en) vormen volgens de bepalingen van de exploitatie van de MIVB, dag en nacht;
• Het transport, de montage, de bedrading en de inbedrijfstelling van de toegangscontrolelijn;
• Diverse werken.
De aanneming omvat niet de inrichting van het eigenlijk toegangscontrolesysteem.
-
De levering van het materieel en de werken, dat het voorwerp van onderhavige opdracht uitmaken, worden gefractioneerd en gebeuren op verschillende plaatsen van het metro- en premetronet van Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.1.4) en Administratieve BB.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van de lopende raamovereenkomst.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: artikelen 70 en 71 KB Plaatsing 18 juni 2017 (art. 65 tot 69 KB 18 april 2017)
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-09 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-12-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-07-09
Plaatselijke tijd: 10:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De circuleire van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 19 juli 2018 betreffende de invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-01