Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Le Logement Molenbeekois
Postadres: Sint-Jan-Baptistvoorplein, 27,BE-1080 Sint-Jans-Molenbeek
Tel: +32 490142963
E-mail: cvanslambrouck@llm.irisnet.be
Internetadres(sen): http://llm.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=412906
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPDRACHT VOOR WERKEN IN DE VORM VAN EEN RAAMOVEREENKOMST MET ALS ONDERWERP « DE AANDUIDING VAN EEN ONDERNEMING VOOR HET UITVOEREN VAN ASBESTVERWIJDERINGSWERKEN IN VERSCHILLENDE SOCIALE WOONCOMPLEXEN » Referentienummer: LLM-2021/01c-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht heeft hoofdzakelijk betrekking op interventies zoals het verwijderen of inkapselen van
asbestmaterialen, inventarisatie en analyse van asbestmonsters in leegstaande woningen.
Molenbeekse Woningen heeft in al haar gebouwen asbestinventarisaties uitgevoerd (de lijst zal ter
beschikking van de inschrijvers worden gesteld). Sommige zones zijn echter niet geïnventariseerd. Alle
verdachte materialen zullen worden geanalyseerd en geïnventariseerd voordat zij worden verwijderd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
PERCEEL II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1, BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Jans-Molenbeek
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft hoofdzakelijk betrekking op interventies zoals het verwijderen of inkapselen van asbestmaterialen, inventarisatie en analyse van asbestmonsters in leegstaande woningen. Molenbeekse Woningen heeft in al haar gebouwen asbestinventarisaties uitgevoerd (de lijst zal ter beschikking van de inschrijvers worden gesteld). Sommige zones zijn echter niet geïnventariseerd. Alle verdachte materialen zullen worden geanalyseerd en geïnventariseerd voordat zij worden verwijderd. Deze opdracht voor de aanneming van werken is een raamovereenkomst met twee percelen en één operator per perceel. De inschrijver gekozen voor elk perceel die aan de voorwaarden van de raamovereenkomst voldoet, krijgt een gunningsbrief waarin de rangorde van de operatoren op basis van de goedkoopste offertes (prijs enig criterium) wordt vermeld, in oplopende volgorde van de prijs. - Aannemer nr. 1 : 100% van perceel 1. - Aannemer nr. 2 : 100% van perceel 2. Of gebouwen tot perceel 1 of perceel 2 behoren, wordt bepaald in de bijlagen 4 en 5. De opdracht voor de aanneming van werken zal het voorwerp uitmaken van afzonderlijke bestelbonnen gedurende de volledige duur van de opdracht.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht voor werken wordt gesloten voor een periode van 12 maanden. De opdracht kan jaarlijks worden verlengd voor maximaal 3 keer. In voorkomend geval stuurt de aanbestedende overheid op de vervaldag van de gunning van de opdracht een aangetekende brief aan de gekozen inschrijver om hem op de hoogte te stellen van de verlenging van de opdracht met één jaar, met een maximum van drie verlengingen.
Lot 2II.2.1. Benaming
PERCEEL II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1, BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Jans-Molenbeek
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft hoofdzakelijk betrekking op interventies zoals het verwijderen of inkapselen van asbestmaterialen, inventarisatie en analyse van asbestmonsters in leegstaande woningen. Molenbeekse Woningen heeft in al haar gebouwen asbestinventarisaties uitgevoerd (de lijst zal ter beschikking van de inschrijvers worden gesteld). Sommige zones zijn echter niet geïnventariseerd. Alle verdachte materialen zullen worden geanalyseerd en geïnventariseerd voordat zij worden verwijderd. Deze opdracht voor de aanneming van werken is een raamovereenkomst met twee percelen en één operator per perceel. De inschrijver gekozen voor elk perceel die aan de voorwaarden van de raamovereenkomst voldoet, krijgt een gunningsbrief waarin de rangorde van de operatoren op basis van de goedkoopste offertes (prijs enig criterium) wordt vermeld, in oplopende volgorde van de prijs. - Aannemer nr. 1 : 100% van perceel 1. - Aannemer nr. 2 : 100% van perceel 2. Of gebouwen tot perceel 1 of perceel 2 behoren, wordt bepaald in de bijlagen 4 en 5. De opdracht voor de aanneming van werken zal het voorwerp uitmaken van afzonderlijke bestelbonnen gedurende de volledige duur van de opdracht.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht voor werken wordt gesloten voor een periode van 12 maanden. De opdracht kan jaarlijks worden verlengd voor maximaal 3 keer. In voorkomend geval stuurt de aanbestedende overheid op de vervaldag van de gunning van de opdracht een aangetekende brief aan de gekozen inschrijver om hem op de hoogte te stellen van de verlenging van de opdracht met één jaar, met een maximum van drie verlengingen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijvers mogen zich niet in één van de in de artikelen 67 t/m 69 van de wet van 17 juni 2016 bedoelde uitsluitingsgronden bevinden.Door de indiening van hun offerte verbinden zij zich ertoe op eenvoudig verzoek van de aanbestedende overheid om binnen de 10 dagen onderstaande documenten te bezorgen (die documenten worden gevraagd in het geval de [inschrijver/kandidaat] in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht en indien deze documenten niet rechtstreeks toegankelijk zijn voor de aanbestedende overheid) :- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen (RSZ);- Attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake betaling van de fiscale schulden ;- Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat is afgeleverd door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De offerte vermeldt: 1° ofwel dat de inschrijver over de vereiste erkenning beschikt: 2° ofwel dat de inschrijver in het bezit is van een certificaat of ingeschreven is op een officiële lijst van erkende aannemers in een andere lidstaat van de Europese Unie. In dat geval kan de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of offerte het door de bevoegde certificeringsinstelling afgeleverde certificaat of het door de bevoegde instantie van de lidstaat bevestigde bewijs van inschrijving voegen, alsook elk document dat de gelijkwaardigheid tussen deze certificering of inschrijving en de vereiste erkenning als bedoeld in het eerste lid kan aantonen. Op dit certificaat worden de referenties vermeld op grond waarvan de inschrijving van die ondernemers op de officiële lijst of certificering mogelijk was, alsmede de classificatie op deze lijst; 3° ofwel dat de inschrijver de toepassing inroept van artikel 3, eerste lid, 2°, van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers van werken. Overeenkomstig artikel 39 van het “plaatsingsbesluit” waarin wordt bepaald dat in de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord kan worden verruimd, verklaart de inschrijver door de indiening van zijn offerte op erewoord in het bezit te zijn van de bovenstaande documenten of zich ertoe te verbinden ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen te bezorgen (deze documenten worden gevraagd ingeval de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht).
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-07-12 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-07-12
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-06-03